הגולשים באפליקציית ההיכרות של הקהילה הגאה הופתעו להיתקל בפרופיל של סתיו סטרשקו, הטרנסג'דרית הראשונה שהייתה מועמדת לפרס אופיר. אל חיקה החם של האפליקציה הגיעה סתיו לאחר שנפרדה מבן זוגה בעקבות תלונות הדדיות במשטרה, צווי הרחקה ואף סרטון שבו תועדה הדוגמנית־שחקנית נאבקת במשטרה לאחר שסירבה להתפנות. סטרשקו סירבה להגיב. 

>אסי ועדי בוזגלו החליטו לעשות שינוי משמעותי בעיצוב הבית. כחלק מהשינוי ועל מנת לאבזר את חדרי הילדים לקראת שנת הלימודים החדשה, הגיעו השניים לרשת רהיטי הילדים עצמל'ה, סניף הדגל בפתח תקווה, לפגישת ייעוץ. 

עדי ואסי בוזגלו (צילום: לנס הפקות)
עדי ואסי בוזגלו (צילום: לנס הפקות)

 >בשישי האחרון התחתנה רתם רבי עם בחיר לבה עמרי נוסבאום בקאי ריזורט. המעצב דרור קונטנטו וחבר קרוב של רתם עיצב לה לא פחות משלוש שמלות לאירוע. בין האורחים שהגיעו לברך ולחגוג עם הזוג: שמחה גואטה, עדי לאון, אייל גולן ואורין ג'ולי.

רתם רבי (צילום: שרון רביבו)
רתם רבי (צילום: שרון רביבו)

 >חברת קליל מכרמיאל האריכה את משך החסות למכבי ת"א בכדורסל גם לעונת 2021/22. פרדי אבוקרט, מנכ"ל קליל: "שיתוף הפעולה עם קבוצת מכבי ת"א בכדורסל, שנה תשיעית ברציפות, ממשיך להוות עבורנו חיבור מושלם לערכי המצוינות של החברה ולתת השראה בתחום העסקי והקהילתי. קליל שמחה לשתף פעולה עם מכבי Playtika ת"א, מועדון הספורט המוביל בישראל כבר עשרות שנים".

 >איילת שקד בוודאי תשמח לדעת שהמפיקים של הסרט ההוליוודי "לנסקי", שאמור לעלות בארץ בספטמבר, הציבו את שרת הפנים בראש רשימת המוזמנים לפרמיירה, תחת הטייטל המחייב "האישה הכי חזקה במדינה".
שקד, במרציפן?
"מודה על המחמאה. תגידי להם שישלחו את ההזמנה לדוברת שלי".

שרת הפנים איילת שקד (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
שרת הפנים איילת שקד (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

 >בקבוצת הדירות להשכרה בשכונת בית הכרם היוקרתית בירושלים עלתה בקשה למציאת דירה לכתב רתם רבימכאן 11: "אני מחפש דירת יחיד להשכרה בבית הכרם עד 3,800 שקל לכניסה מיידית. אשמח לקבל הצעות". מסוואדה ביקש שלא להגיב.