כבר למעלה משבוע שפרשת ההטרדות המינית שביצע לכאורה סוכן הדוגמניות שי אביטל מטלטל את המדינה, אחרי שנחשפו עשרות עדויות והתכתבויות בתחקירים השונים, רבים חיכו לתגובות של המיוצגות המפורסמות שלו בינהן אסתי גינזבורג, נטע אלחמיסטר, קורל סימנוביץ, בר זומר ואחרות ובאמת אחרי ימים ספורים כולן הגיבו ואף הודיעו שעזבו את הסוכנות.

היום, כמה ימים לאחר מכן בחרה גינזבורג להתייחס שוב לפרשה ולהגיב לטענה כי הבנות המיוצגות והמיודדות עם אביטל ידעו על המעשים שלו לכאורה אך ישבו מנגד ולא עשו כלום: "ניסיתי להתאפק ולא לכתוב שעל ליבי, אבל אני אני מרגישה שאני חייבת לדבר. הנרטיב הנפוץ ברשתות החברתיות וגם בתקשורת לפיו אני והקולגות שלי שיוצגו ע"י שי אביטל ידעו מה קורה והעלמנו עין הוא מופרך, שקרי ושוביניסטי - לא שמעתי את הטענות האלו כלפי הגברים שיוצגו על ידו" כתבה והוסיפה.

"איך אפשר להאמין שהייתי שותקת? גם אני הייתי דוגמנית צעירה שמחפשת את דרכה בעולם שגם ככה נשען על יסודות מפוקפקים. שי אביטל אף פעם לא התנהג אלי בסגנון ובדרך שנחשפה בימים האחרונים. אף פעם לא שמעתי אותו מדבר ככה כלפי מישהי אחרת. אף פעם לא ראיתי אותו מתנהג ככה כלפי מישהי אחרת. נותר לי רק לחשוב שהסיבה שהוא דאג להסתיר את ההתנהגות הזו ממני היא כי הוא ידע שתגובתי תהיה חריפה וחד משמעית".

אסתי גינזבורג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אסתי גינזבורג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הדוגמנית קורל סימנוביץ' שהייתה הראשונה לפרסם כי היא עוזבת את הסוכנות של אביטל שיתפה את הפוסט של גינזבורג והוסיפה "כתבה את זה כל כך מדוייקת עבור כל אחת מאיתנו".