אשת התקשורת ציפי רומנו הודחה בשבת האחרונה מבית "האח הגדול" וכעת היא שוברת שתיקה. כוכבת "מחוברים לשעבר" סיכמה את השהות שלה בבית, את המסרים שהיה חשוב לה להעביר, חשפה האם היא מתחרטת שנכנסה לבית ומבקרת את הצופים שלא אהבו אותה "זה החולי של הדור שלנו".

רומנו העלתה תצלום שלה מבית האח הגדול אך פירסמה רק חלק ממנו, של רגליה היחפות וכתבה: "בפוסט הזה אני בוחרת לעלות את התמונת יח"צ של הכניסה לבית "האח הגדול, רגליים יחפות, לב עירום, נפש וכוונה פשוטה. את ההחלטה להיכנס לבית האח לקחתי יחד עם בת זוגתי לאחר דיונים רבים ושאלות קיומיות כגון - למה אני צריכה את זה? אני קוראת אלפי הודעות ותגובות שלכם ואני מודה לאל שנכנסתי . כן היה לי קשה, כן קשה לצאת וכן אני שמחה שעשיתי זאת. אז התשובה לשאלה שהולכת וחוזרת אשמח לשתף" כתבה והוסיפה.

ציפי רומנו ובת הזוג (צילום: יח''צ רשת 13)
ציפי רומנו ובת הזוג (צילום: יח''צ רשת 13)


"בשנתיים האחרונות עם בוא הקורונה ועם המפגש העוצמתי עם בת זוגתי הגיעה לפתח ליבי גם אלוקים, למדתי את סודות הקבלה ואת סודות היקום והעולם בו אנחנו חיי, עם הלמידה שהחלה בראש ומהר מאוד ירדה לי ללב הגיעה גם הרגשת אחריות, טבוע בי הצורך והרצון להשפיע לטובה להראות לילדי, לדור החדש, לעם ישראל ולעצמי מה היא אחדות, מה היא אהבת חינם ומה היא חברה מתוקנת".

חברה מתוקנת היא לא מקום שהכל ורוד בו, אבל חברה מתקונת היא כן חברה שיודעת לקחת אחריות, שיודעת לנפץ את האגואיזם ולהפוך להיות אחד בשביל השני, נתינה ללא אינטרס חומרי, חברה מתוקנת היא חברה שלא מוכרת את האחר למען זכיה, כבוד, ניצחון וכסף, חברה שיודעת להגיד סליחה כשצריך גם כשזה מגרד לך את האגו.

"גם כשאתה לא התכוונת לפגוע והצד השני חשב שכן אפשר לבקש סליחה ( בדיוק כמו המקרה של האגוזים ) ההסתכלות מעבר לראות את התסכול של מאיה ביום הולדתה, רחוק מהמשפחה שלה גרם לחמלה ולשפיטה לקוו זכות, חברה מתוקנת יודעת לעצור את הלשון והכעס שניה לפני שזה מגיע לפגיעה וכן יש כאלה שקראו לי מתייפייפת וצבועה, יש כאלה שלא ידעו להכיל לב טוב, נקי, ללא שפיטה וחוסר רצון לרדת לפסים מכוערים. לא ידעו להכיל מה היא אהבת אדם אמיתית, גם אותם אני לא שופטת כי זה החולי של הדור שלנו, המחשבה שכסף וחומר לפני ערכי האדם עצמו, שפיטה, לכלוך, רכילות, רצון להרעיל, היתה המלחמה האמיתית שלי בתוך בית האח, חברות ״הלאבי דאבי״ היא חבורת אמת! לא צבועה! ולא מתייפייפת! יש בבית אנשים טובים אמיתיים שמוכנים לעשות הכל למען כבוד האדם, למען חבריהם למשחק , יש כאלה שמוכנים להפסיד למען קידוש האדם וקידוש אלוקי. אז תאמינו אנשים שיש טוב, טוב פשוט ללא אינטרס, כי אני פגשתי אותו מול עניי במקום שהיא לא אמורה 'להיות'. תודה לכולם על התמיכה"