עדי בוזגלו אשתו של השורד אסי בוזגלו שנמצאת בהריון מתקדם, העלתה כמו כל הריונית ממוצעת במשקל גופה, תוסיפו לזה הורמונים משתוללים של ההריון וקבלו מתכון לפרץ דמעות וסערה רגשית גדולה. בוזגלו שיתפה את עוקביה ברגעים הקשים שלה, בימים הפחות נוצצים של חייה. בסרטון שהעלתה תיעדה את עצמה בפיג'מה במיטה, לא מצליחה לעצור את הדמעות שזולגות מעצמן ללא שליטה וכתבה: "פחדתי מהיום הזה לקום לבוקר עצוב, בלי אנרגיות, רק רוצה לשכב במיטה בלי להוריד את הפיג'מה, ולא לעשות כלום. מבינה שאני מפוצצת הורמונים אבל לא מצליחה לקבל את עצמי. עסוקה בלכעוס על עצמי ועל איך שאני נראית ושאין לי מה ללבוש" בנוסף אמרה "זה קרה גם לי , זה פשוט יוצא לי, בלי סיבה" אמרה בוזגלו ובכתה "בעבר היה לי קשה להתמודד עם המשקל ועוד דברים". 

אחרי ניתוח האוברול שעברה: כך נראית עדי בוזגלו היום - לחצו כאן

עדי בוזגלו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עדי בוזגלו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"אחרי שניגבתי את הדמעות,  פחד לא ינהל אותנו יותר, וגם עכשיו כשאני מתמודדת עם היום הזה שלא בא לי להתלבש ולא בא לי לעשות כלום, אני כן אעשה ולא אתן לזה לנהל אותי. אני בחרתי להכנס להריון כי רציתי, אז עליתי במשקל אין מה לעשות אני מביאה ילד לעולם, ופרופורציות. זהו פרקתי. מצטערת שאני ככה אני לא מצליחה לשלוט בזה ואני רוצה להראות לכם את החיים האמיתיים. ולא את כל הפייק כי זה חארטה ולא החיים האמיתיים". 

כזכור, בוזגלו נאבקה לא מעט בתקופה האחרונה במשקל גופה ושיתפה את כל הצעדים ברשתות החברתיות, החל מדיאטות שונות וניתוחים פלסטיים שעברה, בין היתר הצרת היקפים והרמת חזה שהביאו אותה למצב ממנו הייתה מרוצה קצת לפני הכניסה להריון. כמובן שעם המצב החדש הגוף משתנה, וכך החששות לגופה חוזרים.  

עדי בוזגלו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עדי בוזגלו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)