נשיא ארצות הברית לשעבר ברק אובמה חגג בסוף השבוע האחרון מסיבת ענק לכבוד יום ההולדת ה-60 שלו, אבל עורר זעם גדול בקרב התושבים, שכן גם הקורונה שוב חוגגת. למרות אמצעי הזהירות והפרטיות שהתבקשו לכבד האורחים ברי המזל שהוזמנו לאירוע המרגש של אובמה שנערך באחוזה המשפחתית המפוארת במרתה'ס ויניארד, שהתבקשו לא לצלם את מהלך המסיבה בטלפונים ובטח ובטח שלא להעלות לרשתות החברתיות, צילומים של הדיג'יז שניגו במסיבה וסיפקו הצצה למסיבה הלוהטת אך מנגד, גרם לסערה רבה.

הראפר טראפ בקהאם והדי ג'יי TJ שמפיין שיתפו סרטונים ברשת של האורחים שותים ונהנים ושל אובמה עצו רוקד במרכז הרחבה - כשהוא לא עוטה מסכה. זמן קצר אחרי שהעלו את התמונות, הם התבקשו להסיר אותם כך שכמעט ולא נותר תיעוד מהמסיבה המדוברת של השנה. לאחר שהוריד את התמונות, כתב הראפר "מי שהספיק לראות ראה, הייתי חייב למחוק הכל בעקבות החוקים. היה מטורף כמובן. אובמה רקד בטירוף, אף אחד מעולם לא ראה אותו ככה".

התוכנית המקורית של אובמה הייתה להזמין כ-475 אנשים לחגיגה, אך בעקבות נתוני התחלואה הגוברים והמדאיגים, הנשיא לשעבר החליט לצמצם מעט את רשימת המוזמנים. אך עדיין, בעוד שרבים מגנים על עצמם ונשמרים על פי ההנחיות, הרבה אזרחים הרימו גבה לראות את אובמה חוגג עם כל כך הרבה אנשים בצפיפות וגם לא לעטות מסכה ומתחו ביקורת רבה ברשת.

מי שכן זכה להיות עד לאירוע המשמח ואולי להידבק בקורונה בנסיבות מלכותיות במיוחד הם החברים הטובים ביונסה וג'יי זי, כריסי טיגן ובעלה הזמר ג'ון לג'נד, בראדלי קופר, אלישיה קיז, טום הנקס, אופרה ווינפרי ורבים ואחרים. 400 המוזמנים נהנו מאירוח בסגנון הוואי באירוע שהחל ביום שבת בשעות הערב המוקדמות ונמשך עד השעות הקטנות של הלילה.

View this post on Instagram

A post shared by Hot 104.1 (@hot1041stl)

View this post on Instagram

A post shared by @hugh_mungus1313