הזמר בן אל תבורי שמככב בכותרות בתדירות גבוה בכל הנוגע לזוגיות או בחורה חדשה בחייו, הבהיר לאחרונה לעוקבים שלו באינסטגרם שלא כל בחורה חדשה שהוא מעלה ברשתות הוא בת זוג חדשה, אלא חברות טובות שהוא מקיף את עצמו בכדי לא להיות לבד. למה דווקא חברות טובות ולא חברים טובים אתם שואלים? כי נשים מבינות את הבעיה ממנה הוא סובל, והיא חרדת נטישה.

בן אל תבורי (צילום: סער נזגינוב)
בן אל תבורי (צילום: סער נזגינוב)

בפוסט חושפני הוא משתף בפחדיו הכי גדולים וכותב: "אספר לכם משהו קצר עלי, משהו שאני לא מעז להגיד, לספר או לפתוח. יש לי בעיה אישית, אני לא מסוגל להיות לבד. קוראים לזה חרדת נטישה. כל פעם שאני לבד אני מרגיש בודד, מרגיש שאין כלום, שכל העולם מתמוטט, וזה למרות שאתה אאמור להיות הבנאדם הכי מאושר שיש. אבל זה לא ככה".

"אני ממלא את עצמי בהמון אנשים. בתו שממלא לי את הלב כל פעם מחדש. והמון חברות טובות שבאמת יודעות להקשיב ולהיות לצידי כשצריך. וכן אני אומר חברות כי לרוב גברים לא יודעים לאכול או להבין את זה ואפילו צוחקים על זה. למה החלטתי לפתוח את זה? כי הרבה פעמים מדביקים לי שמות של חברות טובות שמעבר להקשבה ולעזרה לא עשו שום דבר רע. אני גם מקבל המון הודעות פשוט מכוערות כשאני מעלה חברה לסטורי. עכשיו אתם בטח שואלים אם יש לך חרדת נטישה אז למה אתה לבד? כי לצערי לא מצאתי את האחת שתבין אותי ואת השריטות שלי, אבל מאמין שיום אחד זה יגיע וימלא את הבית באור. אז אני באמת מבקש את השנאת חינם תשמרו לעצמכם. אם בא לכם לתת אהבת חינם אתם מוזמנים".