כוכב הריאליטי הכי צרפתי שיש על המסך בישראל, ג'וזי זירה, מקדם את הקריירה שלו כדי ג'יי בכל הכוח. זירה שעם צאתו מבית "האח הגדול" הקליט יחד עם הזוכה של העונה הקודמת זהבה בן שיר משותף, החליט לשים את הריאליטי כרגע מאחוריו ולהתרכז בקידום הקריירה המוזיקלית שלו. 

שמועות נפוצו ביממה האחרונה על כך שזירה עוזב את הארץ ויעביר את משכנו למיאמי עד להודעה חדשה. אלא שב-TMI נבהלו מהידיעה העצובה ובדקו את הנושא מול זירה שטען כי אינו עוזב את הארץ אלא טס למספר שבועות על מנת לקדם את הקריירה הבינלאומית שלו. זירה יצא לסיבוב הופעות במיאמי, לוס אנג'לס וניו יורק ומשם יעבור דרך אירופה כשיופיע בפריז, סטוקהולם וברלין וכמובן יחזור לישראל. 

ג'וזי זירה (צילום: יח''צ אמפייר טק)
ג'וזי זירה (צילום: יח''צ אמפייר טק)

כזכור, ג'וזי יצא מבית "האח הגדול" חזרה לזרועותיה של רוני שרעבי, לאחר שהצהיר מספר פעמים בבית הסגור כי הוא עדיין מאוהב בה. השניים נפרדו לאחר שבועות ספורים יחד והכוכב הצרפתי חזר למעגל הפנויים פנויות. מאז נפוצו שמועות על זוגיות עם חברתו לבית "האח הגדול", מלכת היופי בדימוס, קארין עליה. השניים יצאו מספר פעמים אלא שהקשר לא הצליח לעלות שלב לזוגיות וג'וזי הצהיר כי הוא רווק ומתרכז כרגע רק בקריירה. 

ג'וזי זירה (צילום: שוקה כהן)
ג'וזי זירה (צילום: שוקה כהן)