קורין גדעון חזרה השבוע מחופשה ביוון יחד עם בתה אלונה והוריה, בעוד בעלה חילי שב גם הוא לישראל מניו יורק לשם טס לרגל פתיחת המעדנייה החדשה שלהם בתפוח הגדול, כפי שקראתם ב-TMI. גדעון שנמצאת בבידוד עם חזרתה ארצה כפי שנדרש בהנחיות משרד הבריאות, החליטה ברגע של כנות וגילוי לב להשיב לעוקבים שתוהים מדוע נעלמה מהמסך, מקשת 12 ששימש הבית שלה.  

"לאחר הכישלון של 2025 ולאחר ש"אנשים" ירדה בקורונה, נוצר מצב שבו אין לי תוכנית", השיבה גדעון והוסיפה: "הטלוויזיה היא תחום הפכפך וזה חלק מהדברים שקורים במהלך הטבעי של החיים. באופן כללי התחום לא חווה פריחה, והצטמצמו מאד משבצות השידור, ככה שכרגע אני לא על המסך. בהתחלה חשבתי שזה סוף העולם, לא ידעתי מה אעשה ואז לקחתי את המושכות לידיים, התחלתי להשקיע בתוכן באינסטגרם, יש את המעדנייה שאני שותפה מלאה בניהול שלה".

קורין גדעון (צילום: שוקה כהן)
קורין גדעון (צילום: שוקה כהן)

"שום דבר מזה לא היה קורה אם הייתי נשארת באזור הנוחות של הטלוויזיה. אשמח לחזור למסך, אבל זה כבר לא מה שמגדיר אותי, בכל משבר יש הזדמנות, רק צריך לנצל אותה". בנוסף עקצה את פרומט "האח הגדול" שבעבר הנחתה בקשת 12 ואת נתוני הרייטינג הנמוכים שלו לעונה ברשת 13 ואת "הכוכב הבא" שגם דשדש יחסית ברייטינג העונה, ואמרה שתוכנית הריאליטי שהנחתה לצד ארז טל "2025" לא תחזור לעונה נוספת כי נחשבה ככישלון עם רייטינג של 14.5 אחוז, מה שמעמיד באור בעייתי הרבה מתוכניות הפריים טיים שרצות היום על המסך. אאוץ'!

קורין גדעון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קורין גדעון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)