לפני שבוע נצפו יהודה לוי ושלומית מלכה צועדים יחד ברחובות תל אביב. אם חלמנו על געגועים, חרטה וקאמבק טעינו ובגדול, כי השניים חזרו ממדרגות הרבנות לאחר שסיימו סופית ארבע שנות נישואים, כשחתמו על הסכם גירושים בבית הדין הרבני בתל אביב. אלא שנראה כי את הפאוור קאפל של הביצה, עד לא מזמן, כמעט ולא ניתן להפריד.

כמעט, כי אתמול הם היו באותו מקום, ועשו את אותם הדברים לאותה מטרה, רק בשעות שונות. שבוע אחרי הגירושים, התייצבו הפרודים הטריים מלכה ולוי הפעם למען מטרה טובה יותר מגירושים מול עדשות המצלמה, כשהגיעו לעזור באריזת אלפי חבילות מזון לראש השנה למשפחות נזקקות מטעם עמותת "מגדל אור" בה מתנדבים השניים.

יהודה לוי (צילום: איציק בלניצקי)
יהודה לוי (צילום: איציק בלניצקי)

להבדיל מהשנים הקודמות בה היו מגיעים מדי שנה יחד לארוז חבילות ולסייע למשפחות נזקקות, הפעם הגיעו השניים כל אחד בנפרד ובשעות אחרות, מלכה הגיעה בשעות הבוקר ואילו יהודה ממש לקראת הסוף. סלי המזון נארזו במחסן המרכזי של העמותה אשר מייסודה חתן פרס ישראל, הרב יצחק דוד גרוסמן שמחלים בימים אלה ממחלת הקורונה, נמצא בבידוד בביתו שבמגדל העמק וביקש מכלת פרס ישראל מרים פרץ להוביל את יום האריזות במקומו. עוד התייצבה ליום של מעשים טובים, ניקול ראידמן הפעם בלבוש צנוע ולא בעירום חלקי בהמשך לתמונה הלוהטת שהעלתה לרשתות עם מחבטי פינג פונג של שאנל שמסתירים את האיברים האינטימיים. 

רוצים לתרום גם כמו יהודה ושלומית? חפשו "חג שבע בגוגל או חייגו *5630

שלומית מלכה (צילום: איציק בלניצקי)
שלומית מלכה (צילום: איציק בלניצקי)

מרים פרץ, ניקול ראידמן (צילום: איציק בלניצקי)
מרים פרץ, ניקול ראידמן (צילום: איציק בלניצקי)