האחד בספטמבר הגיע ולמרות שעד הרגע האחרון לא היינו בטוחים אם תפתח שנת הלימודים החדשה ובאיזה מתכונת, הבוקר (רביעי) התייצבו ילדי ישראל בשעות המוקדמות במסגרות החינוך השונות. בעוד שאופירה אסייג החליטה להשאיר את שלושת ילדיה בבית עד לסיום תקופת החגים ותכניס אותם חזרה לבתי הספר רק באוקטובר, היום - נרגשים וחגייגים הלכו הילדים של הסלבס לגנים ולספסל הלימודים.

בוקר מרגש במיוחד עבר על גיא זוארץ ויעל בר זוהר, ולא - אין קשר לגמר "האח הגדול" שנערך אמש. השניים סיימו את סאגת הגנים (לפחות לעת עתה) והוביל את בתם הקטנה לכיתה א' לראשונה. ירדן הראל הכניסה לראשונה את התאומים גפן ולני לגן, אחרי שנה וחצי של שהות בבית, מיאל גולן חזרה לעוד שנה בגן אחרי שנכנסה כבר באמצע השנה החולפת. גם מאיה בוסקילה ליוותה את לני, רגע אחרי שהחלימו מקורונה ליומו המרגש הראשון בכיתה א'.

מיאל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מיאל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מאיה בוסקילה, לני (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מאיה בוסקילה, לני (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אחרי שנשכחה סערת המורה הערביה וההורים שהנגדו למינוי שלה כמחנכת בכיתתו של בנה ריצ'י, ניקול ראידמן שלחה הבוקר את ילדיה לבית הספר. ארי, בנם הבכור של הראל סקעת ועידן רול עלה השנה לראשונה לגן עירייה. יעל גולדמן ואורי פפר שלחו את הילדים לגן, ולא הצליחו לעשות את התמונה המסורתית. מור סילבר האמא הטרייה לשלושה תזכה עכשיו לקצת נחת עם התינוק הטרי, מאחר ושני ילדיה הגדולים חזרו הבוקר לגן. גם איגי וקסמן ועתי שולברג שלחו הבוקר נרגשים את הילדים למסגרות ובתמונה מתוקה שהעלתה וקסמן כתבה "שהחיינו". בדיוק!