הזמרת נועה קירל החלימה מנגיף הקורונה ולא בזבזה רגע נוסף של מנוחה כי במהלך שהותה בבידוד נבחרה להיות שגרירה גלובלית של ענקית הספורט PUMA ל"פקטורי 54" והצטרפה לנבחרת העולמית של PUMA הכוללת את ג'יי זי, ניימאר, קארה דלווין, יוסיין בולט, כוכבת הרשת והמוסיקאית דיקסי ד'מליו ורבים אחרים. 

קירל תוביל את הקמפיין המרכזי החדש של פומה "SHE MOVES US" שמקדם נשים מעוררות השראה. אתמול (שלישי) הגיעה קירל ליום הצילומים למותג וסיפרה על תופעות הלוואי של הקורונה, איך זה שבן זוגה יהונתן מרגי לא נדבק ומה התוכניות להמשך. 

איך את מרגישה?
"מרגישה מעולה. סיימתי עם הקורונה ואני מרגישה טוב, זה הכי חשוב".

נועה קירל (צילום: פקטורי 54)
נועה קירל (צילום: פקטורי 54)

איך גילית שאת חולה בקורונה?
"הרגשתי ממש טיפה לא טוב, צינון הכי קל ולא לקחתי סיכון. אני נמצאת עם הרבה אנשים והרבה ילדים אז ישר עשיתי את הבדיקה וגיליתי שאני חיובית. עשיתי עוד כמה בדיקות והבנתי שאני חולה בקורונה. שמרתי על ההנחיות כמובן והכי חשוב שיצאתי מזה בריאה ולא היה משהו חריג".

איבדת את חוש הטעם והריח?
"האמת שלא, לא נעים לי להגיד שלא. לא היו לי סימפטומים בכלל. אני יודעת שיש כאלה שאיבדו את חוש הטעם והריח וזה היה נורא, אז אני שמחה שזה לא קרה לי כי אני נורא אוהבת אוכל".

איך זה שמרגי לא נדבק?
"האמת שלא הדבקתי אף אחד. הוא היה מאוד קרוב אליי פיזית וגם אמא שלי שלא נדבקה וגם הצוות שלי ומיליון איש שהייתי איתם, אף אחד לא נדבק. הייתי כנראה חולה לא מדבקת אז אני שמחה שלפחות אף אחד לא נדבק ממני". 

נועה קירל (צילום: פקטורי 54)
נועה קירל (צילום: פקטורי 54)

אחרי השמועות על משבר בינך לבין מרגי מיהרתם להכחיש, אבל אתם כבר לא מעלים תמונות יחד.
"האמת שאף פעם לא שיתפנו יותר מדי. כשזה התחיל להתגלגל והתחילו שמועות, אנחנו כל הזמן מתראיינים וגם אני הסברתי שזה רק שמועות. אני מבינה את האינטרס של אנשים לכתוב על זה, אני מבינה שזה מעניין, אנשים דואגים ואנשים סך הכל אוהבים אותנו ורוצים לדעת שהכל בסדר אז מיהרנו להתראיין ולהסביר שהכל בסדר".

הוצאת ברעש גדול שיר ראשון בינלאומי, מה הצעד הבא?
"להמשיך את זה. להמשיך להוציא שירים וליצור, וזה עבודה קשה ולא קורה בשנייה. זה תהליך, להמשיך בו".

את מתכננת טיסה לארה"ב בקרוב?
"כן, אני טסה עוד שבועיים בערך להמשיך לקדם את הקריירה. לפגוש אנשים, ליצור, לכתוב. מרגש". 

נועה קירל (צילום: פקטורי 54)
נועה קירל (צילום: פקטורי 54)