המגישה פאולה רוזנברג נבחרה להשתתף בקמפיין גלובלי של מותג הטיפוח DOVE בישראל ואחרי שבשבוע שעבר חשפה סדרת תמונות כחלק מקמפיין של לפני ואחרי ריטוש, היא עושה זאת שוב. לצורך הקמפיין פאולה צולמה במראה נקי וטבעי לצד מראה מפולטר ומוגזם על מנת להראות את שני הצדדים ולהציג את נושא החוסר הביטחון הנובע משימוש בפילטרים. 

בנוסף, פאולה צולמה בתמונות ריימיק לתמונת ילדות שלה, בה לבשה את אותם בגדים בפוזה זהה, על מנת להראות לפאולה של העבר שהיא עדיין אוהבת את עצמה כפי שהיא למרות כל השינויים. בין תמונה אחת לאחרת, תפסנו את פאולה לשיחה קצרה ושאלנו אותה על היחסים עם בן הזוג ליאון רוזנברג, איתו היא מגישה תוכנית מדי בוקר והאם היא לא תצטלם יותר עם פוטושופ - והתשובה מפתיעה.

פאולה רוזנברג (צילום: רפי דלויה)
פאולה רוזנברג (צילום: רפי דלויה)

את וליאון עובדים יחד, לא נמאס לכם אחד מהשנייה?
"הרבה פעמים כן והרבה פעמים לא, כמו כל זוג. אני חושבת שדווקא זה שאנחנו עובדים יחד נותן לנו יותר נושאים לשיחה ויותר נושאים לריב עליהם".

מה הסוד לזוגיות מוצלחת?
"להקשיב לפודקאסט שלנו 'יחסנו לאן'. זה מאוד עוזר כי אנחנו פותחים שם הכל. אני לא חושבת שיש סוד אחד לזוגיות מוצלחת שמתאים לכולם. אני יודעת שמה שמתאים עבורי ומקווה שגם עבור ליאון זה לדבר על הכל ולא לטאטא מתחת לשטיח".

פאולה רוזנברג (צילום: רפי דלויה)
פאולה רוזנברג (צילום: רפי דלויה)

הבנות חזרו למסגרות, איך זה מרגיש?
"שילה וארבל חזרו לבית הספר וכבר יש לי שתי ילדו בחטיבה. אין לי כבר ילדות ביסודי. אנחנו בתפילה לחיים שפויים, לשנה בה ילכו כל יום לבית הספר. לא בשבת אבל לפחות בימים שאמור להיות בבית הספר, שלא יהיו זומים ולא יהיו סגרים".

בשבוע שעבר עשית סדרת תמונות עם ובלי ריטוש, אין סיכוי שנראה אותך בתמונות עם פוטושופ בעתיד?
"הנבואה ניתנה לשוטים אבל לא נראה לי. אני כן אעשה פוטושופ בשביל קמפיינים (שמעודדים דימוי גוף חיובי). שי פרנקו הצלם כבר יודע איך לעשות לי צמצום עיקפים, לרטש לי את הפנים, אז אפשר עוד. פתוחה להצעות". 

פאולה רוזנברג (צילום: רפי דלויה)
פאולה רוזנברג (צילום: רפי דלויה)