כוכבת הילדים מיכל ינאי ארזה לפני חודש בהפתעה את כל תכולת הבית שלה ברמת השרון, כשעזבה את ישראל ועשתה יחד עם בעלה בן מוסקל ושלושת ילדיהם רילוקיישן ליוון, שם יפתחו פרק חיים חדש ויצברו חוויות חדשות. במהלך החודש הראשון באיי השכנים, הספיקה ינאי כבר להידבק בקורונה יחד עם כל בני משפחתה ואף להחלים, לפגוש את הקולגה מערוץ הילדים גיל ססובר ולהמשיך בחיפושים אחר קורת גג קבועה שתשמש אותה ואת משפחתה בחיים היווניים החדשים שלהם. 

מיכל ינאי, בן מוסקל (צילום: רפי דלויה)
מיכל ינאי, בן מוסקל (צילום: רפי דלויה)

מיכל ינאי עוזבת את ישראל - לחצו כאן

אלא שהעוקבים של ינאי לא חסכו את משנתם והעבירו ביקורות על ההורות הלא אחראית של ינאי ובעלה, שהעזו יעבור יחד עם ילדיהם לארץ חדשה עוד לפני שמצאו מראש בית עבורם. ינאי שקיבלה לטענתה הודעות איומות מעוקבים על ההורות שלהם, העלתה לרשתות תיעוד שלהם בשיאם של חיפושים אחר דירה חדשה ואמרה: "אז עכשיו אנחנו רואים עוד דירה, ומישהו כתב לנו שאנחנו נוהגים כלפי הילדים בפזיזות, טיפשות וחוסר אחריות שלא חיפשנו דירה קודם והבאנו אותכם ליוון בלי בית".

כוכבת הילדים ובעלת האפליקציה למדיטציות החליטה לתת לבתה אלכס להשיב לכל המבקרים וכך אמרה: "כבר לפני זה הייתם פה עשרות פעמים לחפש דירה, וכרגע יש לנו איפה להיות, זה לא שאנחנו גרים ברחוב, אנחנו לא סובלים מחוסר האחריות, כן אנחנו עדיין מחפשים וזה בסדר, אני מעדיפה להיות בדירה זמנית מאשר לא לעבור בכלל, כי זאת חוויה".