לפני כשבוע הביאה מור ממן לעולם את בתה השניה, לה העניקה את השם המיוחד לואן אסתר. מלכת היופי במיל', שחשפה בעבר כי התמודדה עם בעיות משקל, כשהעלתה בהריון הראשון שלה עם בנה ג'וזף כ-40 קילוגרם העלתה אתמול פוסט וחשפה כי הפעם השינוי במראה שלה אחרי הלידה, ישפיע עליה הרבה פחות ולא יכניס אותה לבעיות דימוי עצמי כפי שהיה בפעם שעברה.

וכך כתבה: "דואגים להדריך אותנו לקראת הלידה ולקראת בואו של התינוק החדש. אבל לא באמת מישהו מכין אותך לפגישה עם הגוף שלך רגע אחרי הלידה, לתשישות, לחוסר אונים. אין אחת בעולם שהבטן שלה רגע אחרי הלידה גרמה לה להרגיש זוהרת. לא היה מי שיכין אותי לזה בהריון הראשון וכמעט ושקעתי בדכאון. אחרי הלידה של ג’וזף ממש התביישתי שבעלי יראה אותי ללא חולצה. כל פעם כשהייתי מסתכלת במראה הייתי בוכה. לא האמנתי שככה הגוף יכול להשתנות" כתבה.

פחות 35 קילו: מור ממן מציגה גזרה חדשה - לחצו כאן

View this post on Instagram

A post shared by (@mor.mamancosmetics)

"ההריון הזה הבטחתי לעצמי שלא משנה איך תראה התוצאה הסופית אני מחייכת. אמרתי לעצמי שלא משנה כמה תעלי,לא משנה כמה הגוף שלך ימתח וכמה הבטן תשכח את כל האימונים שעשית את מחייכת לעצמך במראה. הפעם,אחרי הלידה הסתכלתי במראה והרגשתי לביאה .
הרגשתי נשית,הרגשתי אמיתית -הרגשתי שניצחתי. כל כך הרבה פעמים בחיים שלי עליתי במשקל וירדתי. עוד מבית הספר כשהייתי ילדה שמנה,אחרי הלידה של ג’וזף לקבל ביקורות על ה40 קילו שהעלתי. אני יודעת להגיד שזה עובר. אישה מקריבה כל כך הרבה כדי ליצור נשמה חדשה בעולם הזה אז כשאת מסתכלת על עצמך במראה אחרי הלידה,תחייכי".

View this post on Instagram

A post shared by (@mor.mamancosmetics)