מערכת היחסים המורכבת בין ערן זהבי לאביו אילן זכתה לאזכור מקיף בסדרה "אבא'לה" בהוט.
אילן, ראית?
"את תופסת אותי בתקופה מאוד גרועה מבחינה בריאותית. בגלל החיידק שחטפתי בחדר ניתוח אני שוב בבית חולים. עברתי כריתה של האצבע הקטנה ברגל וחלק מכף הרגל. אני רואה את הסדרה ודיברתי גם עם בני הבכור, אבי. אני לא יודע אם לקרוא לזה סולחה, אבל אני אופטימי. אחרי הפרק השני בסדרה שלחתי לאבי הודעה שאני גאה בהם והוא ענה לי 'אני מקבל את זה'".
ומה עם ערן?
"הם מדברים איתי רק ב־SMS. ערן אמר לי 'זה מה יש'. בשבוע שעבר ביקשתי לבוא להולנד, לראות משחק ואת הנכדים, וזה הפך שוב לדיבורים על כסף. אמרתי שאני לא רוצה כסף ממנו ושאני רוצה רק לראות את ילדיי ואת נכדיי. מאז לא היה קשר".
ערן ואבי זהבי סירבו להגיב.

אבי וערן זהבי (צילום: צילום פרטי)
אבי וערן זהבי (צילום: צילום פרטי)

>כוכב הכדורגל בעבר והפרשן בהווה איציק זוהר עזב את ערוץ הטלוויזיה האינטרנטי TV Gram המתהדר בקרוב למיליון עוקבים. דורון מירן, שהגיש לצדו של זוהר, הודיע על כך לצופים הנדהמים בשידור חי. מי שיחליף אותו הוא חיים שועי, "חמימו", שכיכב לפני כחמש שנים בתוכנית "האח הגדול".
זוהר, פורש בשיא?
"נכון, כי הליגות האיטלקית והספרדית חזרו ואני משדר אותן ולא היה לי את הזמן לתת לזה. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לשי שצברג ולכל הצוות על כמה חודשים כיפיים במיוחד".

איציק זוהר (צילום: אור גפן)
איציק זוהר (צילום: אור גפן)

>אחד מבכירי העבריינים הישראלים שיושבים בכלא, אבנר הררי, שומר על מורל גבוה אף שהורשע בשבוע שעבר בניסיון לרצח הכדורגלן קובי מוסא. דווקא אחרי הבריחה של ששת האסירים הביטחוניים הוא הוציא באמצעות מקורביו הודעת תמיכה בנציבת שירות בתי הסוהר, רב־גונדר קטי פרי: "אנחנו מאחורי הנציבה. אנחנו בעדה. מגבים אותה בכל הכוח ומקווים שלא תיפול שערה משערות ראשה. היא מקבלת מאיתנו תמיכה מלאה".

>הוליווד במתח. כוכבי הזמר של ישראל ממשיכים לכבוש את עיר הסרטים. בחודש הבא יופיעו סטטיק ובן־אל בלוס אנג'לס, ועומר אדם סגור שם לאפריל. הכל ביוזמתו של מי שמכונה "השריף של לוס אנג'לס", המפיק משה נוי.