בסוף השבוע האחרון המעריצים של הפאוור קאפל הפוטוגני של הביצה, יוצאי "האח הגדול", גל גברעם ותום חיימוב החסירו פעימה לאחר שאחד ממדורי הבידור בישרו כי השניים נמצאים במשבר ויחסיהם עלו על שרטון. אך אחרי יומיים לא פשוטים במיוחד מלאי הודעות ושאלות מכיון העוקבים והאוהדים שלהם שחששו לגורלם הזוגי, אמש מיהרה גברעם להפריך את הידיעות המוטעות ולעדכן את כל המעריצים ולהרגיע.

גל גברעם, תום חיימוב (צילום: אור גפן)
גל גברעם, תום חיימוב (צילום: אור גפן)

"לא נפרדנו" כתבה בפוסט וזעמה על הפרסום המוטעה: "ארגיע את כולכם.  לא נפרדנו, ולא אין שום משבר, אתם חייבים להכנס לפרופורציה, אם לא בא לי לעלות סטורי שלושה ימים אז לא בא לי. תום ילד גדול, והוא יודע לקנות פיתה לבד, והוא אפילו יכול לנשום בכוחות עצמו. אף אחד לא יכול לדרוש ממני לעשות משהו ולמרות שעכשיו אני עושה בדיוק את מה שרוצים ממני, כדי להסביר לכם כמה שהגבול נחצה. לאף אדם אין שום זכות להתקשר למשפחה שלי, לחברות שלי, לבן זוג שלי, וגם לאנשים מהתקשורת תאשרו איתי לפני שאתפ מפרסמים משה ולא משנה מה שמעתם וממי , כי אין לכם שמץ של מושג. אני באמת לא כועסת כי זה הרי מחיר שצריך לשלם, חשפתי דברים קשים , כיבסתי כביסה מלוכלכת בחוץ, אבל יש דברים שלא בא לי , אז לא בא לי. אני לא חייבת דין וחשבון , חציתם גבול הפעם, הזוגיות שלי המשפחה שלי והחיים האישיים שלי הם מחוץ לתחום, ואני אבחר מה לשתף, מתי ואיך".

תום חיימוב, גל גברעם (צילום: אור גפן)
תום חיימוב, גל גברעם (צילום: אור גפן)

גם תום חיימוב פרסם הבוקר ביקרות נוקבת למדור הבידור שפרסם את הידיעה על הפרידה שם נכתב בין היתר כי היות שזוגיותם נחשפה מול המצלמות, אין להם זכות לדרוש פרטיות וכך כתב: "גיליתי הבוקר שמאחר והזוגיות שאני נמצא נרקמה מול המצלמות אין לי פרטיות ואין לי את הזכות לדרוש פרטיות זאת ככל הנראה כי הזוגיות שלי הפכה לנחלת הכלל. עקרון הפרטיות מעוגן בחוק יסוד האדם וחירותו, כל אדם זכאי לפרטיות ולצנעת חייו. " כמובן שמדובר במפורסמים זה מורכב יותר וככל שיש עניין ציבורי הכלל גובר על הפרטיות. ברור לכולנו שיש מעין קו אדום שאין לחצות אותו כי ענייננו הפרטיים הם כעניינכם בדיוק. רוצים לבדוק משהו שקשור לזוגיות שלנו, תשאלו אותנו כי אף אחד לא השכיל לשלוח הודעה או לבדוק. זה שאתם צמאים לדעת משהו לא אומר שאתם חייבים לשתותכל דבר שנותנים לכם".