כבר מספר שבועות שהזמר הצעיר איתי לוי מנהל זוגיות צמודה עם אנסטסיה קובל, ברמנית בת 27 אותה הכיר דרך חברים משותפים. הזמר המסלסל בן ה- 33 וזוגתו הטרייה חגגו בסוף השבוע האחרון חודש לזוגיות ויצאו לנופש ראשון שלהם יחד, במלון יוקרתי במרכז הארץ. לוי שיתף ברשתות החברתיות תמונה זוגית ראשונה שלהם יחד מהחופשה הרומנטית אותה קיבל במתנה וכתב: "אם זה היה תלוי בי, הייתי נותן לך את כל המתנות שקיימות, מזל שיש את העוקבים שבחרו בשבילנו" וסיים עם הכיתוב המרגש "אוהב אותך". 

אלא שדקות ספורות אחרי שהפגין רגשות אהבה בפומבי כלפי זוגתו הטרייה, התחרט הזמר ומחק את הכיתוב "אוהב אותך". עובדי מערכת TMI הנאמנים שלכם הספיקו לצלם מסך מהטקסט המקורי עוד לפני שנמחק - דקות ספורות אחרי שעלה ועדיין מנסים להבין מה גרם ללוי למחוק את המילים היפות.

איתי לוי, אנסטסיה קובל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
איתי לוי, אנסטסיה קובל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מסתבר, כי רגע אחרי שפרסם את התמונה הזוגית והטקסט המצורף הכולל את המילים "אוהב אותך", זכה הזמר לביקורת נוקבת מצד העוקבים שתהו איך לוי כותב את זה, כשרק לאחרונה אמר בראיון שלא ניתן להרגיש אהבה אחרי חודש של קשר. אז האם לוי מחק את הפוסט בגלל התגובות הקשות נגדו או כי הרגיש שזה מוקדם ומהר מדי? נוכל רק לנסות ולשער.

ואי ואי ואי. איתי לוי (צילום: בר כהן)
ואי ואי ואי. איתי לוי (צילום: בר כהן)