בזמן שרוב הנשים בעולם נלחמות מדי יום על משקל גופן ומחשבות כל קלוריה ושומן רווי שנכנס לגופן, כשהן משלבות במקביל אימוני כושר קדחתניים לשמירה על פיגורה או הרזייה, יש מעטי סגולה שנאבקות בתופעה אבל בדיוק בכיוון ההפוך. אז הכינו את קנאתכם לאייטם הבא, רוסלנה רודינה נאבקת מזה שנים בניסיון לעלות במשקל גופה.

הדוגמנית והשורדת חשפה כי לא משנה מה וכמה היא אוכלת - היא לא משמינה, ולכן החליטה לצאת במסע נגד הגנים שלה. רודינה שהשתתפה בעבר ב"הישרדות", הייתה כזכור בין השורדים היחידים מכל העונות שזכו לאישור חריג מההפקה לקבל פרוסת לחם עם שוקולד על האי, לאור משקל גופה הנמוך.

רוסלנה רודינה (צילום: שי כהן־ארבל)
רוסלנה רודינה (צילום: שי כהן־ארבל)

גם בצילומי "גולסטאר נשים", שתעלה בנובמבר הקרוב, נדהמו הכוכבות לצידה לראות את הדוגמנית אוכלת כמויות של אוכל ללא הגבלה. בפוסט ששיתפה, כשהיא לוקחת סיכון כי ייתכן ותחטוף חיצי ביקורת, חשפה רודינה את הבעיה ממנה סובלת: "ב-2018 החלטתי לקחת את עצמי בידיים ולהילחם נגד הטבע, הגנים שהתברכתי בהם, שלא משנה מה אני אוכלת וכמה, אני לא משמינה. ולמה כי אני אף פעם לא אהבתי את הרזון הזה אני אעיד על עצמי שאני מאד אוהבת גוף שיש מה לתפוס ולהראות ולא מקל סנוקר שכמו שנראיתי פעם".

"התחלתי במסע אישי מאד קשה של אימונים ואוכל שנכון לבניית מסת שריר, הצבתי לעצמי מטרה ועמדתי בה לאחר כמה חודשים הצלחתי להגיע למשקל של 49 קילו שזה היה חלום עבורי, ומאז אני משמרת ומנסה לא לרדת. בתקופה האחרונה נכנסתי ללו"ז מטורף, קובעת שלושה אימונים ומבטלת 2 והחלטתי לאתגר את עצמי ולשלב עוד אימונים אבל המאמנת שלי עמוסה. אז החלטתי שאני לא מוותרת עליה ואני משלבת עוד אימונים בשעות יותר מאוחרות ומציבה לי אתגר חדש. היום אני 47 קילו והשאיפה שלי זה 50 תוך חודש. מה אתם אומרים? אצליח?".

רוסלנה רודינה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רוסלנה רודינה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)