אין כמו התחלה חדשה ודף חדש בספר החיים שלנו ואחרי שחגגנו את ראש השנה ותחילתה של שנת תשפ"ב, הגיע הזמן לחגוג את שמחת תורה עם סיומה של קריאת הפרשה האחרונה בתורה וקריאתה של הפרשה הראשונה - בראשית. לכבוד המאורע המרגש החלטנו ב-TMI לציין את אותם סלבס שבחרו בשנה האחרונה ללכת בדרך חדשה ולציינם לשבח - כי ב-TMI אוהבים שינויים!

מיכל ינאי

כוכבת הילדים ששמחה ילדים בשנות ה-90 (ואנחנו ביניהם) כששרה "הקצפת" ודיברה עם עכבר שיצא מתוך קופסת שימורים ב"גינת ההפתעות", עשתה כבר התחדשה חדשה אחת בחייה שעזבה את עולם הילדים ועברה לעסוק בנפש ובין היתר הוציאה לאור את אפליקציית מדיטציית המיינדפולנס בהנחייתה. לפני חודשיים ינאי החליטה להתחיל שוב מחדש ועשתה יחד עם בן זוגה ושלושת ילדיהם רילוקיישן לבירת יוון - אתונה. ינאי ספגה מעט ביקורת על כך שעברה ללא הכנה נאותה של דירה ובתי ספר לילדים, אבל הספונטניות ראויה לשבח לפחות בעינינו. 

מיכל ינאי (צילום: יח''צ)
מיכל ינאי (צילום: יח''צ)

ירדן הראל

המנחה עברה הרבה שינויים בשנה האחרונה ולאחר שילדיה גפן ולני נולדו באמצעות אם פונדקאית, הראל גילתה כי היא בהריון אך השמחה לא נותרה לאורך זמן לאחר שהפילה את העובר. במפתיע עם תחילת השנה החדשה, הראל ובן זוגה ב-22 שנים האחרונות, עומרי שלום, שיתפו בהחלטתם להיפרד. הראל פותחת דף חדש בחייה ואנחנו תמיד כאן כדי לתת לה רוח גבית!

ירדן הראל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ירדן הראל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מאור בוזגלו

שחקן הכדורגל האהוב שזכה לליווי צמוד של אביו, יעקב בוזגלו ולסדרת ריאליטי יחד עם כל משפחתו "הבוזגלוס", נאלץ להתמודד עם תקופה לא קלה בקריירת המשחק שלו. לאחר שנפצע וירד לספסל של קבוצת הפועל תל אביב, החליטו בקבוצה לשחרר אותו לפני תום החוזה ובוזגלו נותר ללא קבוצה מעל לשנה. בוזגלו בן ה-33 לא אמר את המילה האחרונה מבחינתו על כר הדשא, אך עד שיחזור לשחק הוא החליט שלא לשבת בבית אלא להצטרף לפאנל הפרשנים בערוץ הספורט. שאפו על המוטיבציה!

מאור בוזגלו ל-M for them (צילום: עמרי רוזנגרט)
מאור בוזגלו ל-M for them (צילום: עמרי רוזנגרט)

סיון קליין

מי שממש הפתיעה השנה היא המנחה ומלכת היופי בדימוס, סיון קליין, שביום בהיר אחד החליטה לשתף בתמונה שלה בבית החולים ולא כחולה (חס וחלילה) אלא במדי הצוות הרפואי. קליין סיפרה שמתחת לראדר החליטה לעשות שינוי בקריירה ונגיף הקורונה נתן לה פוש בהחלטה והתחילה ללמוד סיעוד. קליין שנמצאת בימים אלו בלימודים מתכננת בעתיד להפוך למיילדת ולקחת חלק ביצירת חיים חדשים. מרגש!

סיון קליין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
סיון קליין (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

ספיר ברמן

אין יותר התחלה חדשה מההתחלה של שופטת הכדורגל ספיר ברמן שכינסה מסיבת עיתונאים והודיעה לכולם - התחלתי בתהליך שינוי מין. האירוע ההיסטורי שנרשם לראשונה לא רק בזירת הכדורגל הישראלית אלא בזירת הכדורגל הבינלאומית, סוקר בעניין רב בארץ ובעולם. מי שהתחילה את השנה כשופט ליגת העל - שגיא ברמן, סיימה אותה כספיר ברמן עם זוגיות חדשה, ים של אהדה ושחרור מהכבלים.  

ספיר ברמן (צילום: ניב אהרונסון)
ספיר ברמן (צילום: ניב אהרונסון)

שגיא מוקי

מי שזכה במדליית ארד באולימפיאדת טוקיו 2020 יחד עם נבחרת הג'ודו של ישראל, לא מתכנן לתלות את החגורה השחורה בקרוב ומתוכנן במרץ למשחקים בפריז ב-2024. מוקי שנהנה מהזמן על מזרן ומרתק את מתחריו באיפון, לא נשאר בתוך הקופסה והחליט להצטרף לקאסט השחקנים של סדרת הנוער המצליחה "זיגי" המשודרת בערוץ "טין ניק" ויככב בקרוב על המסך בתפקיד חדש כשחקן טלוויזיה.

בצילומים. ישראל אטיאס, שירה לוי, שגיא מוקי (צילום: באדיבות סוכנות ADD)
בצילומים. ישראל אטיאס, שירה לוי, שגיא מוקי (צילום: באדיבות סוכנות ADD)

שרית חדד

אחד מסיפורי ההתחלה החדשה המרגשים של השנה (לפחות בעינינו) הוא סיפור יציאתה מהארון של הזמרת שרית חדד. תעשיית הבידור ידעה על חייה הזוגיים של חדד במשך שנים וגם רבים ממעריציה, אך חדד הצנועה החליטה שלא לשתף בחייה האישיים. עד שלפני כשבועיים לאחר שהוציאה סינגל חדש בשם "אהבה כמו שלנו", שמלווה בקליפ בו היא חשפה את בת הזוג שלה בשנתיים האחרונות, הזמרת והכותבת תמר יהלומי.

שרית חדד, תמר יהלומי (צילום: צילום מסך יוטיוב)
שרית חדד, תמר יהלומי (צילום: צילום מסך יוטיוב)

שימי ובן אל תבורי 

אחרי ריב מתוקשר של שנים ובכי תמרורים בפריים טיים של קשת 12, החליטו שימי תבורי ובנו בן אל לשים את המחלוקות מאחור. כזכור, השניים רבו בעקבות הזוגיות של שימי עם יהודית באומן, לאחר שבניו החליטו כי באומן "מכשפת" אותו. תבורי בצעד רומנטי החליט להמשיך את הזוגיות עם באומן למרות הנתק מילדיו והשניים אפילו התחתנו. שנים אחר כך, בן אל שומע את הביצוע של מתן לוי ל"אבא" של ישי לוי, פורץ בבכי ועוזב את שולחן השיפוט של "הכוכב הבא". תבורי האב לא נשאר אדיש לאירוע ובאותו השבוע הפתיע את בן אל בביתו, שם ניגנו בפסנתר, אכלו ג'חנון ושיחקו עם הנכד - תו פרינס וכמובן פרסמו את התמונות כדי שכולם ידעו על הסולחה המרגשת.

שימי תבורי, בן אל תבורי, תו פרינס תבורי (צילום: אלי קמיקז)
שימי תבורי, בן אל תבורי, תו פרינס תבורי (צילום: אלי קמיקז)