הזמר נדב גדג' הוציא היום (רביעי) סינגל חדש בשם "אוטו פלסטיק" אחרי תקופה ארוכה של שתיקה מוזיקלית. הזמר שסבל ממשבר נפשי בשנתיים האחרונות, סיפר לאיריס קול בתוכניתה ב-103FM על תהליך הוצאת השיר, המשבר שחווה והטיפול התרופתי בו הוא נעזר. 

"בתקופת הקורונה הייתי באובר יצירה. זה התחיל מלופ של גיטרות, התחלנו להריץ כמה רעיונות וכך יצא השיר. התחלנו מהפזמון, עם שמות של רכבי היוקרה", סיפר גדג' על הסינגל החדש. כשנשאל אם יש לו רכב משלו, ענה: "האמת, אני נוהג ברכב של אבא שלי. זה לא מזראטי, אסטון מרטין, או פרארי - אבל עובדים עם מה שיש. אין לי פנטזיה להחזיק רכבים כאלה. אני לא בתוך כל הדאווין".

נדב גדג' (צילום: רפי דלויה)
נדב גדג' (צילום: רפי דלויה)

קול שיתפה במשבר הנפשי אותו חשפה לפני כשנה והביעה הזדהות עם הזמר ושאלה אותו על מצבו כיום. גדג' ענה: "היום אני בסדר גמור. אני מקבל טיפול תרופתי שעוזר לי מאוד ומאזן אותי", סיפר והוסיף: "לא הייתי מודע לעצמי במשך שנתיים, חשבתי שאין לי בעיה. ההתמכרות שלי לגראס גרמה לי להיחשף למאניה דיפרסיה ולהתקפים פסיכוטיים. אני 'נקי' חצי שנה, אם לא יותר. חשבתי שגראס זה עוד משהו רגיל ולא איזה סם מטורף. לקח לי זמן להבין שההתמכרות השפיעה עליי לרעה. חוויתי כמה אפיזודות פסיכוטיות, אבל עברתי את זה לגמרי".

גדג' שב אל הכתבה שבה נחשף עם סיפורו, והקושי שהגיע איתה: "כשפרסמו את הכתבה עדיין לא הייתי במצב רגיל, לא הייתי בשיא שפיותי", אמר, והוסיף: "הרבה דברים שנאמרו בכתבה לא בהכרח נכונים. לא ידעתי את כל הנתונים - אבל עברתי את זה". בהשראת האירוע שעבר, החליט גדג' לכתוב שיר שעתיד לצאת בקרוב: "קוראים לו 'משוגע'", חשף, "הוא מדבר על כל האפיזודות הפסיכוטיות ואמור לצאת לקראת החורף". הוא סיפר עוד כי "יש לי חומרים לשירים מכל הסוגים. אני לא כל הזמן כותב על דברים שמחים, זה משתנה. העבודה באולפן היא דינמית. נוגעים בכמה שיותר דברים".

נדב גדג' (צילום: ניר פקין)
נדב גדג' (צילום: ניר פקין)