יומיים לאחר שהסרט על הזמרת בריטני ספירס, "בריטני נגד ספירס" יצא בנטפליקס ועורר רעש רב ברחבי העולם, בית המשפט פסק אמש (שלישי) כי אביה של הזמרת, ג'ימי ספירס, ישוחרר מתפקידו כאפוטרופוס שלה לאחר 13 שנים בהם כיהן בתפקיד, בניגוד לרצונה של בתו. מלבד המעריצים שהפגינו מחוץ לבית המשפט ומעריציה ברחבי העולם שהתרגשו למשמע הידיעה, גם בריטני הגיבה בהתרגשות רבה, כל על פי מקורבים. 

"בריטני פרצה בבכי כששמעה את החלטת השופט", אמר גורם בלעדי למגזין PAGE SIX. "במשך הזמן, הארוך ביותר, היא החלה לחשוב שלעולם לא תראה את היום שבו השליטה של אביה על כל היבט בחייה תסתיים, אבל זה קרה בסופו של דבר". המקורב הוסיף: "היא בהלם וחסרת מילים אבל ממש קופצת משמחה. היא לא הרגישה שמחה כזו במשך 13 שנים".

בריטני ספירס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בריטני ספירס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

שופטת בית המשפט העליון בלוס אנג'לס, ברנדה פני, הודתה כי זה "לטובת האינטרס" של בריטני להשעות את ג'יימי בן ה-69, מההסדר המשפטי המגביל שנקבע בשנת 2008, ובו הוא שולט על ענייניה האישיים, הרפואיים והכספיים של בתו המפורסמת. "המצב הנוכחי אינו בר קיימא", אמרה לאחר ששמעה טיעונים משני הצדדים. "הוא משקף סביבה רעילה הדורשת השעיה של ג'יימס ספירס".

ארוסה של הזמרת, סם אסגרי בן ה-27, שהציע לה נישואים לפני כשבועיים, שיתף ברשתות החברתיות בתמונה של לביאה וכתב: "כוחה של לביאה" ותייג את המילים שליוו את המעריצים שתמכו בשיחרורה מאביה במהלך השנים: "free britney".

View this post on Instagram

A post shared by Sam Asghari (@samasghari)