זה לא חדש שמה שהצופים רואים ברשתות החברתיות לא כל כך תואם את המציאות בחיים האמיתיים. כוכבות רבות עורכות מסע שיפוצים לתמונות רגע לפני שהן מעלות אותן לרשת - כדי שכולן יוכלו לראות כמה הן מושלמות. בשבוע האחרון העיתונאי ערן סוויסה החל להציף את השיח על העריכות המוגזמות היוצרות מצג שווא של המציאות והעלה לא מעט הוכחות של תמונות שרוטשו.

אתמול, החליטה הזמרת ושופטת "הכוכב הבא", שירי מימון להתייחס לפרשה, העלתה תמונה מושלמת שלה וכתבה שנכון שהיא משקיעה וכבר מבינה איזה פוזות יותר מחמיאות - אבל בסופו של דבר, כל אחת צריכה להישאר היא עצמה.

View this post on Instagram

A post shared by Shiri Maimon (@shirimaimon1)

"זה הזמן לסיים את הקיץ בפוזה לא נוחה במיוחד אבל בלי פוטושופ ובלי פילטר, פשוט הזווית וואו. לא להתלהב, אני מטר וחצי ואחרי שתי לידות. לא שאני מתלוננת אבל כולנו כבר מודעות לחארטה של האינסטגרם. זאת הזווית והפוזה. למדתי את המשחק. אבל לפעמים אפילו בשבילי זה טו מאצ׳. אם הייתי נערה בעידן הרשתות החברתיות הייתי משתגעת. השאיפה לשלמות רודפת אותי בכל נושא בחיי אבל הגיל עושה את שלו, הבגרות,הבשלות. היום אני יודעת להבדיל ולהבחין בין הטוב לרע ולמתן את עצמי. לטפוח לעצמי על השכם. תדעי שאת פשוט יכולה להיות את. זה הכי קל והכי כיף. ובואי, אני עדיין עולה על במה רק עם עקבים , יש לי את השריטות שלי אבל סה״כ אני מאושרת בי. תיהי את - כי כל השאר כבר תפוסות".

שירי מימון (צילום: אביב חופי)
שירי מימון (צילום: אביב חופי)