לידיעת הקורא והמבוקש לחקירה שי אביטל: מי שהיה מספר 2 שלך בסוכנות, תומר חכים, ממשיך עכשיו כסוכן סולו, עם חלק מהדוגמניות שעבדו איתך בסוכנות עלית מודלס.
חכים, אתה תעביר לו 50% מהרווחים?
“אני סוכן עצמאי כבר הרבה מאוד שנים, כעשור לפחות. חלק מהדוגמניות והדוגמנים שעבדתי איתם היו בשיתופי פעולה כאלה ואחרים. חלק מהפרויקטים היו משותפים עם שי, ממש כמו שיש לי פרויקטים משותפים עם סוכנים מעבר לים. המשרד שלי ממשיך לפעול כרגיל, וחלק מהלקוחות מהניהול המשותף המשיכו במשרדי".
שי אביטל לא הגיב על פניית המדור.

>שמחות במשפחתו של מנכ"ל משרד ראש הממשלה לשעבר ועד המדינה בהווה, ארי הרו, שחגג בר מצווה לבנו אלישע. בלטה בשמחה אשתו השנייה של הרו, טליה.
הרו, מזל טוב. משפחת נתניהו הוזמנה?
“בר המצווה של אלישע הרו הייתה הנחת תפילין בכותל ואחר כך עלייה לתורה במודיעין. נכחו משפחה מכל רחבי הארץ וחברים ממודיעין".

ארי הרו (צילום: מרק ישראל סלם, פלאש 90)
ארי הרו (צילום: מרק ישראל סלם, פלאש 90)

 >משה קלוגהפט, שהיה היועץ המרכזי של ראש הממשלה, נפתלי בנט, סיים את תפקידו. עכשיו הוא וספי שקד סגרו לעצמם קמפיינים חדשים בפורטוגל ובגיאורגיה. קלוגהפט, שעבד בעבר עם ראשי מדינות ברחבי העולם, ימריא כבר השבוע לעבודתו החדשה. 
קלוגהפט, מעלה קרחות?
“מודה על הזכות אבל חייב להשלים מלאי בדיוטי. או כמו שאומרים אצלנו: ‘לא פרנסה, לא מעניין'".

משה קלוגהפט (צילום: אריק סולטן)
משה קלוגהפט (צילום: אריק סולטן)

>מוצי אביב, לעד “מלכות החרמון", שמשתף פעולה עם דן שפירא ועודד קוטלר בגרסה הסופר־מודרנית להצגת “אדיפוס המלך" בתיאטרון הפרינג' “נוצר", עבר בימים אלה ניתוח להסרת בלוטת הערמונית שלו. ההצגה בכיכובו נדחתה לחודש הבא.
אביב, רק בריאות.
“הייתי עד השבוע עם קתטר, אבל ההחלמה הינה סיזיפית, טורדנית ודי ארוכה לרוב. גם מתישה מאוד. זה שמור רק לגברים. אתגבר בעזרת השם. במקרה שלי, הקלישאה של ‘לירוק דם' מציאותית וכואבת. למזלי, בגילי אעבור זאת יחסית בקלות, כי אני די ספורטיבי ורזה מספיק".