גיבור ישראל, האיש והאגדה אביגדור קהלני בן ה־77 מתאושש אט־אט מהחיידק הטורף שתקף אותו.

מה שלומך, אביגדור?
“עוד שבועיים יחליטו הרופאים באיכילוב באם אני אסיים את האשפוז הביתי שלי. כלומר הפסקת האנטיביוטיקה".

בריאות. לא תכתוב שירים או איזה ספרון בעקבות האשפוז וההחלמה המדהימה?
“רעיון, אך אמתין שינתקו אותי מהצינורות".

שורה ראשונה במיוחד למדור, אולי?
“אשקול בחיוב. אני עדיין בהשפעת מנות גדולות של אנטיביוטיקה".

אביגדור קהלני וחבריו  (צילום: אריאל בשור)
אביגדור קהלני וחבריו (צילום: אריאל בשור)

> בשלישי שעבר, במהלך חג הסוכות, נפטר עו"ד משה זינגל בעקבות מחלה קשה מאוד. זינגל, שעלה לכותרות עוד בשנות ה־60 בהקשר של מספר פרשיות שהרעידו את המדינה ובעיקר אחרי שהוא ואשתו עו"ד אילנה זינגל וסקביץ הכריזו בשנות ה־70 על נישואיהם הפתוחים והתראיינו בנושא גם בטלוויזיה בערוץ הראשון בימיו עם כמאה אחוזי רייטינג, היה גם פרקליטו של מוני פנאן ז"ל.

אילנה, תנחומיי.
“משה נפטר בבית בשלווה בחיק המשפחה. אחרי 60 שנות נישואים מתברר שהדבר העיקרי בחיים זה בעל ובן זוג. אני עדיין לא מעכלת את האסון. היינו בכותרות בגלל הנישואים הפתוחים שבגללם הודרתי מהרבנות ולא נתנו לי להופיע שם. משה אהב פרסום ולפעמים זה היה בעוכריו. פרשת מוני פנאן גמרה אותו, כעסו עליו מאוד במכבי. גם אני לא אהבתי את ההתערבות שלו, כי מכבי ת"א זה בנפשי".

עו''ד משה זינגל (צילום: אבשלום ששוני)
עו''ד משה זינגל (צילום: אבשלום ששוני)

> לפני כחודש נפטר צחי הר נבו, נגן מחונן שהיה הבסיסט של הרבה אומנים וחבר בהרכב “דברים שעשיתי עם אחותי". עכשיו מחלקת ההיסטוריה של ליאורה חושפת כי אי־שם בשנות ה־90 היה הר נבו, לפני שחזר בתשובה, הגורם השלישי שלמעשה פירק את הנישואים של איגי וקסמן וחמי רודנר, וייתכן שהונצח בשורה בשיר “בואי ניפרד": “ומה אכפת לי הוא, ושכולם ראו".

חמי רודנר, ממרחק השנים סלחת לו?
“את מוזמנת לכתוב מה שאת רוצה לגבי אירועים שהתרחשו לפני יותר משני עשורים. צחי היה חבר שלי וכואב לי מאוד על לכתו בטרם עת".

איגי וקסמן סירבה להגיב.

חמי רודנר (צילום: עודד קרני)
חמי רודנר (צילום: עודד קרני)