יוצא "האח הגדול" תום חיימוב שכיכב בכותרות בשבוע שעבר לאחר שמועות על פרידה שלא הייתה מזוגתו גל גברעם, החליט לתת לעצמו תזכורת למה באמת חשוב בחיים. חיימוב שפרץ לחיינו לפני עשרה חודשים, כשנכנס לבית "האח הגדול", החליט לקעקע על גופו את התובנות שלו מהחצי שנה האחרונה, מאז שיצא מהבית הסגור בגמר הגדול.

חיימוב קעקע על ידו את הכיתוב: "dont forget yourself", והסביר ברשתות החברתיות מה גרם לו לבחור בסלוגן הזה. "אני מאמין שאנחנו עושים קעקועים בכדי לציין נקודות דרך בחיים שלנו שהפכו למשמעותיים ופתחו דרך חדשה במסע שלנו בעולם הזה. יש לי מספר תזכורות קטנות על הגוף. אחת מזכירה לי את אמא שתמיד איתי, אחרת מזכירה לי את המלחמה במשקל שלי ועוד אחרות".

תום חיימוב, גל גברעם (צילום: שוקה כהן)
תום חיימוב, גל גברעם (צילום: שוקה כהן)

"כולנו זקוקים לסוג מסוים של תזכורת למי אנחנו ומה היכולות שלנו ומה היעדים שלנו. רוב חיי הייתי עסוק באחרי, שמתי את האושר של אחרים תמיד לפני שלי, ובצורה מוחלטת, לא משנה מה אני חווה ואיך אני נפגע מהמצב, עד כדי כך ששכחתי לגמרי מעצמי. החצי שנה האחרונה הייתה שיעור מהמם בשבילי, להבין מה אני באמת מבקש מעצמי ואת מי אני רוצה קרוב אלי. אי אפשר יותר לקחת הכל ללב, הגיע הזמן להסיר את המשקפיים הביקורתיות שמכתיבות לי את האושר, הגיע הזמן לשנות דברים. אז עשיתי לי תזכורת, כזו שלא תימחק לעולם ותזכיר לי את מה שאסור לי לשכוח".

תום חיימוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
תום חיימוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)