לפני כחודש וחצי החלו שימי תבורי ויהודית באומן בפרוצדורה מול עיריית תל אביב להשגת תו נכה לרכבם, לאור הקושי הרב של בתה של יהודית, קארין באומן החולה מזה שנים במחלת האנורקסיה והבולימיה, ללכת מדי יום ברגל עד לרכב החונה ולנסוע לקבלת טיפול יומי במחלקת האשפוז בבית החולים איכילוב.

מיותר להזכיר את בעיות החנייה הקשות בתל אביב, מה שמשקה במיוחד על הסעה יומית של קארין באומן המתקשה ללכת על רגליה. שימי ויהודית פנו לעירייה, הציגו מסמכים רפואיים על מצבה הקשה של קארין וקיבלו בינתיים תו נכה זמני לרכבם. כמו כן, הובטח להם שעוד שלושה חודשים ייכנס לתוקפו התו הקבוע והם יקבלו עמוד לחניית נכה. 

שימי תבורי, יהודית באומן (צילום: אור גפן)
שימי תבורי, יהודית באומן (צילום: אור גפן)

בינתיים החליטו הזמר ואשתו להגדיל ראש וביקשו מהעירייה רשות להשתמש בחניית הנכה הפנויה שהייתה ממש מתחת לביתם, שהייתה שייכת לשכנים שלטענתם כבר לא מתגוררים בשכונה. אלא שבעירייה לא קיבלו את זה, ושלחו שני עובדי עירייה להסיר את העמוד לחניית הנכים שעמדה כבר שבועות ריקה.

השכן עידן רייכל שגר ממש בסמוך, שמע את כל המהומה וחילופי הדברים הקשים בין שימי ויהודית לעובדי העירייה, נחלץ מיד לעזרתם של תבורי ויהודית, חייג לעירייה והסביר להם כי מדובר במקרה קשה של ילדה חולה, שמתקשה ללכת, וביקש מהם להשאיר את עמוד הנכה ולאפשר להם לחנות בינתיים בחניית הנכה. אלא שכלום לא עזר, העירייה סירבה לבקשתו והעמוד הוסר ממקומו. 

עידן רייכל  (צילום: דניאל קמינסקי)
עידן רייכל (צילום: דניאל קמינסקי)

יהודית באומן מסרה: "בושה לעיריית תל אביב, הם גועלים ואכזריים ומחלישים את החלשים , הבת שלי בקושי עומדת על הרגליים. עצוב לי שדווקא אלה שמתנהגים בצורה תרבותית, לא מקשיבים להם".

מעיריית תל אביב-יפו נמסר בתגובה: "אנו מאחלים לגברת קארין באומן רפואה שלמה. מבדיקה שערכנו עולה כי בהתאם למסמכים שנשלחו, היא אינה זכאית לקבלת מקום חניה אישי לנכה. המקום בו חונה מר תבורי אינו משמש עוד כמקום חנייה לנכה, ובהתאם לכך הוסרו העמוד והתמרור שהיו בו בעבר".

יהודית באומן, שימי תבורי, קארין באומן (צילום: פרטי)
יהודית באומן, שימי תבורי, קארין באומן (צילום: פרטי)