פרק הבכורה של "המטבח המנצח VIP" ששודר אמש (ראשון) חשף את הזוגות המפורסמים שהחליטו להילחם על התואר הנחשק בפני השופטים רותי ברודו וחיים כהן. המשתתפים בתכנית הם קורין גדעון ואמה ורדה, חברת הכנסת בדימוס איתן כבל ואחותו חגית, השחקנית אורלי זילברשץ ובנה הזמר והשחקן אלישע בנאי, המנחה אילנית לוי ואחיה אשר וגם הזמר דודו אהרון ואשתו נטלי לוי.

בחשיפה בלעדית ל-TMI, רגע לפני ששודר פרק הבכורה, נחשפה אשתו של הזמר, נטלי לוי וסיפרה כי אמה הביולוגית נפטרה כשהייתה רק בת ארבע וכי לא הייתה לה דמות אם במשך כל השנים האלו. כעת הגיע תורו של הזמר להיחשף ולדבר על התקופה הקשה בו אמו, ציפורה, הייתה בסכסוך מתוקשר איתו בעקבות הזוגיות שלו עם שיר רוזנבלום.

דודו אהרון, שיר רוזנבלום (צילום: שוקה כהן)
דודו אהרון, שיר רוזנבלום (צילום: שוקה כהן)

כזכור, אמו של דודו לא אהבה את בת הזוג שבחר והחליטה לנתק איתו קשר ולצאת בקמפיין תקשורתי בגנותה של רוזנבלום. דודו נחשף ב"מטבח המנצח VIP" וסיפר: "היה לי חיי זוגיות ואמא שלי לא צידדה בזה. זה היה מאוד קשה. זה יצא החוצה לתקשורת. אמא שלי חשבה שהיא מדברת עם עיתונאי חצר, חושבת שזה חבר שלה מקריית עקרון. קמתי בוקר אחד והבנתי שאני פותח את העמוד האחורי של ידיעות אחרונות כל יום. כאילו אין על מה לדבר במדינה, זה מאוד כאב לי. לקחתי חדר במלון, אף אחד לא ידע איפה אני. אחרי הסיפור הזה לא חשבתי שתבוא מישהי שתכיל את זה. איזה בחורה תרצה להיות איתי?".

דודו אהרון, ציפורה אהרון (צילום: ארן חן צלמים)
דודו אהרון, ציפורה אהרון (צילום: ארן חן צלמים)