קריירה קצרה במיוחד רשמה לעצמה הילה שיר, שמונתה לפני כשבוע כמנהלת האישית של לינוי אשרם. שבוע אחרי כבר דיווחו מקורביה של אשרם כי שיר הוחלפה על ידי אביה של אשרם, אורן, שינווט את הקריירה של בתו.

אורן, שיר פרידה?
“אין לי שום דבר נגד הילה. היא מקסימה. לא כל דבר צריך להגיע למדורי רכילות".

לינוי אשרם בנתב''ג (צילום: אבשלום ששוני)
לינוי אשרם בנתב''ג (צילום: אבשלום ששוני)

> מותג Dove משיק קמפיין גלובלי להעלאת המודעות לאופן שבו הלחץ ברשתות החברתיות והשימוש בפילטרים פוגעים בביטחון העצמי של נערות ונערים. פאולה רוזנברג נבחרה להוביל את המהלך בישראל מתוך חיבור והתאמה למסרים ולערכים של המותג.

> אמיר דדון הגיע להתארח במופע של ישי ריבו בפתאל ספיריט ים המלח ותכנן לסיים את המופע ולהתקפל הביתה. זה נגמר בחדר מפנק ב"הרודס" ובמחשבות האם לנצל את חמשת ימי החופש הקרובים שיש לו בזנזיבר, או באילת אצל אמא. אגב, בסוף זה נגמר בסיני. למזכרת הוא הצטלם עם דוברת הרשת, אדווה מלמד־לוי.

דדון ואדווה מלמד- לוי  (צילום: פרטי)
דדון ואדווה מלמד- לוי (צילום: פרטי)

> חברת עמינח, הספונסר של מכבי ת"א בכדורסל, יצאה במיזם משותף עם הקבוצה להגברת המודעות לסרטן השד.

במסגרת משחק היורוליג נגד באיירן מינכן בחמישי שעבר, במהלך אחת ההפסקות בין הרבעים, עלתה למגרש גב' אתי אברמוב כץ שהחלימה מסרטן השד, קלעה לסל תוך ישיבה על מזרן של עמינח ותרמה אותו לאישה מקבוצת “גמאני רצה".

> מי שהופתע לראות את עידו קוז'יקרו, שחקן נבחרת ישראל לשעבר בכדורסל ואחד המתמודדים האהובים ב"הישרדות" לדורותיה, בקמפיין של חברת מזרני הפרימיום סוהם, יופתע עוד יותר לגלות שהקמפיין בוצע בהתנדבות, ללא שקל אחד. הסיבה: עידו התאהב במזרן, ולדבריו כאבי הגב שלו פסקו בזכות המזרן ולכן החליט לתרום את שמו ופניו לקמפיין ללא שכר. 

עידו קוז'יקרו (צילום: אביב חופי)
עידו קוז'יקרו (צילום: אביב חופי)