"אתם בטח מופתעים לראות אותי כאן, גם אני", כך פתחה קים קרדשיאן ווסט במונולוג שלה בתוכנית "סטרדיי נייט לייב" בהנחייתה (לצפייה ביום שלישי ב-yes VOD וב-STINGTV וביום שבת בyes TV COMEDY) והוסיפה, "כששאלו אותי אם אני מוכנה להנחות אמרתי 'אתם רוצים שאני אנחה? למה? לא הוצאתי סרט כבר הרבה מאוד זמן, כלומר, היה לי רק סרט אחד שיצא ואף אחד לא סיפר לי שהוא משודר" וכמובן התייחסה לקלטת הסקס שדלפה אי שם בתחילת שנות ה-2000 וגרם לה להיות מפורסמת.

אחרי לא מעט ביקורות על הבחירה בה, אתמול סוף סוף נערך השידור בלייב אל מול מילוני צופים. קרדשיאן ווסט התייצבה באוברול קטיפה בצבע ורוד פוקסיה ופתחה את התוכנית במונולוג ארוך בו לא חסכה הסתלבטויות על אף אחד מהקרובים אליה - כולל על עצמה. קים קיי צחקה על המראה שלה, המשפחה שלה, או ג'יי סימפסון שהיה חבר טוב של המשפחה שלה והגירושים מקניה ווסט בעלה ואב ארבעת ילדייה.

קרדשיאן ווסט סיפרה שהסכימה להנחות את התוכנית המצליחה של NBC כדי שכולם ידעו שהיא הרבה יותר מפנים יפות, "ושיער טוב, ואיפור מדהים, חזה מהמם ותחת מושלם" אמרה.  לאחר מכן, הודתה על כל הטוב שזכתה בו והודתה לאביה, שהשפיע עליה רבות בין אם גרם לה ללמוד עריכת דין, או על כך שהכיר לה את האיש השחור הראשון שפגשה וצחקה "יכולים לנעוץ שם ולחשוב מי הוא היה"? כשכמובן התכוונה לאו.ג'יי סימפוסון החשוד ברצח אשתו בדקירות סכין.

"אני יודעת שאמריקה מחולקת אבל ממש אשמח לאחד אותה חזרה" אמרה כאילו התחילה בנאום הכרזה על מועמדות לפוליטיקה, אך בהלצה הפסיקה ואמרה "אני צוחקת, אי אפשר שיהיו שלושה פוליטיקאים כושלים במשפחה אחת" וכמובן התייחסה לבעלה לשעבר קניה ווסט ולקייטלין ג'נר.

"אני מודה על כל הדברים בחיים שלי", אמרה והוסיפה "התחתנתי עם הראפר הכי טוב בכל הזמנים. הוא גם היה האיש השחור הכי עשיר בארצות הברית, גאון אמיתי שנתן לי ארבעה ילדים מדהימים. אז ההחלטה להתגרש ממנו מגיעה בסופו של דבר ממקום אחד... האישיות שלו". למרות שהתבדחה עליו בשידור, ווסט עזר לקים להתכונן לשידור ואף ליווה אותה לאולפנים. השניים אף תועדו יחד במצלמות הפפראצי.

View this post on Instagram

A post shared by @kkwlive