כמו בכל יום במהלך השבוע, הבוקר התייצבו המנחים פאולה ולאון רוזנברג לעוד יום צילומים של תוכניתם, אלא שבשונה משאר ימות השבוע הפעם לא בילו השניים בחדר האיפור לפני השידור אלא עלו להגיש את התוכנית כשהם נטולי איפור ונטולי טשטוש וריטוש המציאות של הקמטוטים והכתמים הפחות זוהרים.

פאולה דאגה לעדכן את הצופים שהיא ובעלה חלוצים בתחום והם המנחים הראשונים בישראל שבחרו להצטלם באולפן בלי איפור. בפוסט שפירסמה באינסטגרם תיעדה את עצמה בתמונה מאופרת ומרוטשת ובתמונות אחרות נטולת איפור וטבעית והסבירה למה בחרו להגיע היום לאולפן ללא איפור.

פאולה וליאון רוזנברג (צילום: צילום מסך קשת)
פאולה וליאון רוזנברג (צילום: צילום מסך קשת)

וכך כתבה: "מעשה שלעולם לא עשו בטלוויזיה בישראל, בשאר העולם לא בדקתי. כי אנחנו מתבאסים מהמצב שנוצר, כי העיניים שלנו כבר לא מסוגלות לראות אנשים בצורתם הטבעית בתקשורת. זה כיף להתאפר ולהתארגן לקראת מפגש עם אנשים, ברור כולנו נוהגים כך. אלא שאיבדנו את המידתיות יצאנו לגמרי מפרופורציות. המראה של נשים בעיקר הופך להיות יותר ויותר עשוי ושזה משפיע על בריאות הנפשית שלנו. המסר שלנו 'הי תסתכלו רגע, ככה נראים אישה וגבר וזה אחלה וגם יפה כמו שזה עוד לפני כל התיקונים'. מרגיש לי שאנחנו מתרחקים מהחיבור והכבוד לגוף ולמראה החיצוני שלנו והמחקרים מוכיחים שזה גורם לדיכאון וחרדות והפרעות אכילה ומגביר את הסיכון לחוות התעללות. אנחנו יכולים להתאפר ולהסתרק רק אסור בשום אופן שהערך העצמי או דימוי הגוף שלנו יהיו תלויים בקישוטים שמסתירים ומחליקים"

פאולה רוזנברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
פאולה רוזנברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)