אילנה ראדה הצטרפה מחדש למרכז המרצים של דליה הוכברג, ומדברת במסגרת ההרצאות על המשפט המתחדש של רומן זדורוב.
ראדה: “אמשיך להילחם למען צדק ואמת. יודעת שאת תאיר ז"ל לא אחזיר והכאב לנצח יישאר, אבל לא אתן לעבירות פליליות ולשקרים להוביל אותנו בחיים. למען נכדיי וילדיי ולמען אזרחי מדינת ישראל אלחם בשחיתות. לא נכנעת וגם לא מפחדת. אני חושדת באחד הנערים־תלמידים".

אילנה ראדה (צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90)
אילנה ראדה (צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90)

>מה הקשר בין מנכ"ל מפעל הפיס לראש הממשלה נפתלי בנט ולממתגת הערים והנדל"ן עו"ד שיר הספרי? ועידת השלטון המקומי שכינסה את מיטב הצמרת המוניציפלית בארץ באקספו ת"א גני התערוכה הביאה לכדי מפגש מחודש מהילדות.

בני דרייפוס מנכ"ל מפעל הפיס, פגש בועידה את עו"ד שיר הספרי, הנ"ל סיפרו למדור כי גדלו יחד בבני עקיבא בחיפה, יחד עם לא אחר מאשר ראש הממשלה נפתלי בנט. המדור חש נוסטלגי.

בני דרייפוס ועו''ד שיר הספרי (צילום: ליאת כרמל)
בני דרייפוס ועו''ד שיר הספרי (צילום: ליאת כרמל)
 

>רשת HOODIES עולה עם הקמפיין החדש שלה לעונת סתיו־חורף 2021־2022 בהובלת הפרזנטורית בר רפאלי, ולצדה הספורטאי יובל שמלא, שממשיך לייצג את המותג זאת העונה השנייה.

בר רפאלי, יובל שמלא (צילום: שי יחזקאל)
בר רפאלי, יובל שמלא (צילום: שי יחזקאל)

>להיט באוקראינה. ספרו של אדוארד דוקס, שתרגם מאה מאמרותיו החשובות של הרבי מברסלב לאוקראינית.

>אלוף נינג'ה ישראל 2019, גיל מרנץ, וקבוצת משקיעים, פותחים השבוע את האקדמיה לנינג'ה בראשון לציון בהשקעה של 10 מיליון שקל.

גיל מרנץ מבעלי מתחם האקדמיה לנינגה  (צילום: יחצ)
גיל מרנץ מבעלי מתחם האקדמיה לנינגה (צילום: יחצ)

>אור לוי בת ה־10, שמתמודדת עם מחלת סוכרת נעורים, הגיעה לביתו של קווין רובין, שהתחתן ביום שני עם בחירת לבו, ובישרה לו ששניהם יחדיו נבחרו להצטרף לתקוה גדעון ולשמש כפרזנטורים החדשים של מותג השעונים SHOCK־G לסתיו־חורף 2022, שיהיה בסימן “שעונים חזקים לאנשים חזקים".