פחות משנה עברה מאז החלו בקשר הרומנטי שלהם וכוכבת הריאליטי המצליחה קורטני קרדשיאן והמתופף טראוויס בארקר התארסו. בני הזוג אישרו שהם התארסו אמש (ראשון) באינסטגרם שלהם זמן קצר לאחר שהמגזינים "TMZ" ו-"Page six" דיווחו כי בארקר הציע לקרדשיאן נישואים במלון על חוף הים במונטסיטו, קליפורניה, ביום ראשון אחר הצהריים.

זו הפעם הראשונה שקרדשיאן בת ה-42 מתחתנת והפעם השלישית של בארקר בן ה-45. כוכבת הריאליטי הכריזה על החדשות המרגשות באינסטגרם שלה וכתבה: "לנצח". הוא הגיב לפוסט שלה וכתב: "לנצח". האירוסים של השניים לא הגיעו במפתיע. כבר בחודש מאי מקורות המקורבים לשניים סיפרו כי ישנן שיחות על מיסוד הקשר.

"להתארס ולהתחתן יום אחד בהחלט היה נושא לשיחה בין קורטני לטרוויס", אמר המקור. "טרוויס בהחלט ישמח לקשור את הקשר עם קורטני, אבל קורטני לא הייתה בטוחה שזה הצעד שהיא רוצה לעשות במערכת היחסים שלהם כרגע. היא מאושרת בצורה יוצאת דופן ואינה מרגישה צורך או רוצה את הלחץ להתחתן".

קורטני קרדשיאן, טראוויס בארקר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קורטני קרדשיאן, טראוויס בארקר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"יש עוד הרבה גורמים שמעסיקים אותה, אם הם היו לוקחים את מערכת היחסים שלהם לשלב הבא, אחד מהם הוא סקוט (דיסיק) וחשוב מכך, הילדים שלה ומה ההתאמה הזו הייתה אומרת עבורם", המשיך הגורם. "זה יכול להיות הרבה לעבד, למרות שכולם רואים שקורטני מאוהבת בטראוויס. קורטני רואה את עצמה אוהבת את הרגע הזה ופשוט לוקחת הכל יום אחד בכל פעם ונהנית מהזמן המשותף שלהם".