לפני כחצי שנה, שבועות ספורים אחרי שפרצה לחייכם ויצאה מבית האח הגדול כאחת הדיירות המדוברות של העונה, הגיעה לינור סביניק להתראיין בתוכנית הרדיו של TMI וסיפרה לראשונה ובקצרה על הטראומה המינית שעברה כשהייתה בת 17, אז חזרה מבילוי וגבר שהיא לא מכירה תקף אותה. לאחרונה, חשפה סביניק כי היא מתמודדת עם משהו גדול וכואב מהעבר ויכולנו רק להסיק כי מדובר במקרה הנורא שעברה. לאחר שסיפרה בפתיחות בראיון בחדשות על אותו לילה נוראי, החליטה כוכבת האח הגדול לעשות צעד נוסף, ולחפש את האיש שתקף אותה.

שמונה שנים אחרי וסביניק עדיין סוחבת את הפצעים שהותיר בה אותו אלמוני. כיום, כשהיא דמות מוכרת עם חשבון אינסטגרם פעיל ובעל הרבה עוקבים, החליטה לינור להיעזר בכוח הרשת ולפרסם קלסתרון של האיש, על מנת למצוא אותו ולסיים הפעם את המפגש בצורה אחרת.

"לקחתי החלטה, ובחרתי לחשוף בפניכם את השד הנורא בחיי. את הסוד הכי גדול שלי. את הדבר היחיד שאני מחזיקה וסוחבת בבטן מזה שנים. אני לא מצטערת, אני לראשונה נושמת. אני מרגישה כאילו יש חיים בחוץ. התהליך היה מורכב וההתמודדות איתו בפעם הראשונה בחיים שלי, הייתה בלתי נסבלת על גבול הבלתי אפשרית אבל הצלחתי לעשות את זה. הצלחתי לספר על המקרה הנורא והצלחתי לשחזר ולהעלות את הדמות שלו שוב אל מול עיני ועכשיו אני הולכת סוף סוף לראשונה בחיי לחשוף אותו". כתבה באומץ.

לינור סביניק (צילום: אור גפן)
לינור סביניק (צילום: אור גפן)

"חזרתי מבילוי וזה קרה": לינור סביניק מדברת לראשונה על טראומה המינית שעברה בגיל 17 - לחצו כאן

"מתמודדת עם משהו גדול וכואב": לינור סביניק נעלמה מהרשתות החברתיות - לחצו כאן

"אני מתפללת שאצליח למצוא את הבן אדם אבל גם אם לא, עצם זה ששיתפתי עזר לי לנשום כנראה בפעם הראשונה מזה 8 שנים. אני סוף סוף מתמודדת עם החורבן הנוראי שאותו אדם הותיר אחריו". לצד התמונה שפרסמה של הגבר כתבה בפנייה אישית: "זוכר אותי? אני זוכרת אותך. זוכרת כל רגע לפרטי פרטים. זוכרת איך לקחת ילדה בת 17 והחלטת במודע לגמור לה את החיים. אני רוצה לשתף אותך שאחרי 8 שנים לא הצלחת. אני מזמינה אותך להסתכל לי בעיניים ולבקש סליחה. התעמוד אל מול אותה ילדה ותתנצל על שלקחת את החיוך שלה? זו ההזדמנות שלך, אני כאן והפעם אני לא אבכה ולא אצעק, ולא אציע לך שאשתוק בתמורה לחיים שלי...הפעם אני זו שאקבע איך יסתיים המפגש".

הקלסתרון של הפוגע של לינור סביניק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הקלסתרון של הפוגע של לינור סביניק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)