ריאליטי השירה המסקרן "זמר בסמכה" רק התחיל בשבת האחרונה ואתמול כבר נפרדנו מהדמות הראשון. בקושי היה זמן להתחיל לנחש מי מסתתרת מתחת לתחפושת של התוכי, ואחרי השערות וניחוש אחד מוצלח של השופטת אופירה אסייג, התגלה כי הטניסאית הגדולה שחר פאר היא הכוכבת מתחת למסכה.

הבוקר (שני) אחרי לילה מלא בהודעות ותגובות מבני המשפחה והחברים, התראיינה פאר ל"חדשות הבוקר" וסיכמה את החוויה הקצרה אבל מפתיעה שעברה עליה לאחרונה. "כולם אמרו לי 'איך לא אמרת לי, אני אהרוג אותך', אבל לא היה סיכוי להגיד לאף אחד כי אנחנו חתומים על כל כך הרבה דברים. אנשים בשוק שהלכתי לתוכנית הזאת".

האנשים היחידים שהיו בסוד העניינים היו הוריה, שעזרו לה עם התינוקת הקטנה כי פאר הייתה חודש וחצי אחרי לידה ובעלה, ד"ר אילון רם שהשתתף ב"המתמחים". כדי לשמור על הסודיות, נאלצו לא פעם פאר ובני משפחתה לשקר וכשנשאלה מה היה השקר הכי גס ענתה כי בשבת, בפרק הבכורה וכששמה עלה כאופציה לדמות המסתתרת מתחת למסכה, בעלה שלח בקבוצה המשפחתית 'אם זאת את, זה רבנות". 

עצם הפנייה של ההפקה הפתיעה מאוד את פאר, שלא ששה במהרה ללכת לאודישנים לתוכנית אבל בכל זאת מצאה את עצמה מתגלגלת בשלבים עד שהתחילו הצילומים. אך עבור הספורטאית המצליחה ההדחה המוקדמת מהתוכנית לא הייתה פשוטה. "זה מאוד עיצבן. חזרתי באחת בלילה וכתבתי לאיילון ולהורים שלי שהודחתי והייתי בבאסה כמה שעות ואז אמרתי טוב נו אין מה לעשות", הודתה פאר, "כשהתחילו הפרומואים אמרתי לאיילון - איזה באסה שאני מודחת ראשונה". 

התוכי (צילום: ערן לוי)
התוכי (צילום: ערן לוי)