תוכנית הריאליטי הפופולרית "רוקדים עם כוכבים" חוזרת למסך אחרי תשע שנים, הפעם בערוץ קשת 12. בימים אלה נמצאת הפקת התוכנית - "טדי הפקות", בליהוקים אחר המפורסמים הנבחרים שיפזזו על רחבת הריקודים בדרך אל הגמר הגדול, בין השמות הבולטים שקיבלו פנייה מההפקה מככבים, השחקן יהודה לוי, השף טום אביב, הזמר דודו אהרון ואחרים כפי שדיווחנו לכם לראשונה.

מזל טוב: איזה סלבס חוגג היום יום הולדת? לחצו כאן  

במקביל לליהוקים אחר המפורסמים שיתחרו ראש בראש העונה, ההפקה הייתה בשבועות האחרונים בעיצומם של ליהוקים אחר מנחה הריאליטי. להבדיל מהעונות הקודמות בהם כיכבו שני מנחים - אבי קושניר והילה נחשון ששימשו מנחי הריאליטי בשש העונות הראשונות וגיא זוארץ וירדן הראל שהנחו את העונה השביעית והאחרונה לפני שירדה מהמסך, הפעם בחרו במנחה אחד לתוכנית.

הילה נחשון (צילום: אביב חופי)
הילה נחשון (צילום: אביב חופי)

כבר יש מי שזכתה לכבוד הגדול - לוסי איוב מנחת האירוויזיון שנערך בישראל, נבחרה להנחות את ריאליטי הריקודים שצפוי לעלות למסך בשנה הקרובה. במקביל לליהוקים של המפורסמים, החלו בהפקה גם בליהוקים אחר השופטים של התוכנית. 

מקשת נמסר: "מגישת הטלוויזיה לוסי איוב צפויה להצטרף בקרוב לקשת ולהנחות את הפורמט הבינלאומי 'רוקדים עם כוכבים'. התכנית, בהפקת טדי הפקות, מלוהקת בימים אלה וצפויה לעלות לשידור בקשת 12 בשנה הקרובה".

מנחי האירוויזיון: לוסי איוב, ארז טל, בר רפאלי, אסי עזר (צילום: אייל נבו)
מנחי האירוויזיון: לוסי איוב, ארז טל, בר רפאלי, אסי עזר (צילום: אייל נבו)