נתנאל מויאל, אחד היח"צנים היודעים בתעשייה שמייצג רשימה גדולה של ידוענים, ביניהם אלירז שדה, אילנית לוי, זהבה בן, עומר חזן ואליאנה תדהר, חשף הבוקר (שלישי) בפוסט מפתיע ברשתות החברתיות על כך שאחד ממיוצגיו המפורסמים ניסה לשים קץ לחייו. הסיבה? אלימות ברשת.

כך כתב מויאל: "מכירים את זה שאתם מבינים באמת משהו רק כשזה קורה לכם או למישהו קרוב אליכם? אני אתחיל מהסוף, לפני מספר שבועות מיוצג שלי ניסה להתאבד. ברוך השם זה נגמר בשלום, אני לא אכנס לפרטים ואכבד את הפרטיות של אותו אדם וכמובן שקיבלתי אישור לכתוב את זה . זה קרה בגלל רצף של דברים נפשיים שהעיקרי בהם הוא חוסר התמודדות עם בריונות ברשת".

נתנאל מויאל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נתנאל מויאל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עוד הוסיף וכתב: "יש נטייה לחשוב שסלבים מחוסנים מהכל, יש להם כסף, יש להם תהילה, והחיים שלהם נוצצים ולכן קל לירות עליהם. אפשר לכתוב הכי קיצוני, הכי פוגע, הכי אישי ולשכוח שבסוף יש בן אדם שיש לו משפחה ויש לו נפש שלרוב היא מאד רגישה דווקא בגלל התחום בו הוא נמצא שמלא בעליות וירידות. ואני מרגיש שבמיוחד לאחרונה זה רק הולך ומתדרדר. שרק מחפשים את מי לצלוב מבלי לחשוב פעמיים.

"מיותר לציין ששום דבר בעולם לא מצדיק מעשה כזה נוראי. ואני לא נגד ביקורת, להיפך. אבל לכל דבר יש צורה ודרך גם מבלי לרדת לפסים אישיים , פוגעניים ורעים. אני לא אשנה את העולם אבל אתחיל לפעול נגד הבריונות הנוראית והלוואי וכל מי שקורא את זה יחשוב שוב בפעם הבאה, אם הוא היה רוצה שיכתבו דבר כזה על ההורים שלו , האחים שלו הקרובים שלו ועליו. ותזכרו לא כל הנוצץ זהב". 

נתנאל מויאל מסר: "הלוואי ואצליח להעביר את המסר ולגרום לכל מי שקורא את זה לחשוב פעמיים בפעם הבאה".

נתנאל מויאל (צילום: פרטי)
נתנאל מויאל (צילום: פרטי)