אלישע בן תמר ידוע בחוגי האוליגרכים כעוזרו האישי של מיכאל צ׳רנוי ב–20 השנה האחרונות. הוא התחיל בתפקיד הנהג והתקדם במעלה הסולם למנהל העסקאות הראשי, עשה הון לא קטן וגם קיבל מתנות צנועות כמו פנטהאוז באקירוב לחתונה. רק מה, לליאורה נודע על פנתר שחור שעבר בין השניים וגרם לפיצוץ ביניהם.

אלישע, מה שלומך? אני יודעת שהיית יד ימינו של צ׳רנוי במשך שנים והגיעה לאוזניי השמועה שבשנה האחרונה נותק הקשר.
“אין שום ריב ואני בכלל לא רוצה לדבר איתך, כי את עוסקת בצהוב וזה לא רציני".

מיכאל צ׳רנוי סירב להגיב.

מיכאל צ'רנוי (צילום: ללא קרדיט)
מיכאל צ'רנוי (צילום: ללא קרדיט)

> אין על האיש והאקורדיון, אפי נצר, בן ה–87 שלעולם לא נס ליחו. קחו נשימה ארוכה.

נצר, מי יעצור אותך?
“פתחתי את העונה ה–22 באודיטוריום חיפה עם הסימפונית של חיפה ואירחתי את הגבעטרון. האולם היה מפוצץ. שרו עם המסיכות והיה מדהים. בקרוב אארח את חברי יהורם גאון עם הסימפונית חיפה, הוא ישיר את שני השירים שהלחנתי ונתתי לו בניצוחו של אור קריב. ‘בלדה לחובש׳, ‘גולני שלי׳, ואת שאר השירים המדהימים שלו. עוד יופיעו במועדון הזמר שלי, אבי טולדנו, ששי קשת, מירי אלוני לפי מצבה, אולי על כיסא גלגלים, חנן יובל וחני נחמיאס. אני גם כותב ספר על קורות חיי, וספר נוסף שיכיל כמאה שירים שלי".

אפי נצר (צילום: נתן יעקובוביץ)
אפי נצר (צילום: נתן יעקובוביץ)

> ומה קורה באחד המועדונים האהובים על ליאורה, הדאנג׳ן, המתמחה ביחסי סאדו–מאזו, שאירח אלפים מחברי קהילת ה–BDSM בימים הרחוקים של לפני הקורונה?

עמוס לוי, הבעלים, פותחים שוב את המועדון?
“המועדון היה סגור במשך שנה שלמה בזמן הקורונה. היה קשה מאוד, זה היה סשן מנטלי רציני. במהלך הסגר הראשון עשינו מסיבות בזום ללקוחות הקבועים שלנו, בחינם. כולם עבדו בהתנדבות, הדי–ג׳ייאים שלנו והפרפורמרים. רק רצינו לשמור קצת על השפיות. במרץ השנה חזרנו לעבוד, בהדרגה ובכפוף למגבלות המתעדכנות של משרד הבריאות. עדיין לא חזרנו לעצמנו לגמרי למצב של לפני הקורונה, אבל אנחנו מודים על מה שיש ורק מקווים שהקורונה לא תצליף בנו שוב בלי מילת ביטחון. הלבוש אצלנו עדיין שחור, אבל התו ירוק".

> עו"ד הצמרת, רלי לשם, ובת הזוג, דנה פינגרר, עקרו לדירה מפוארת בפארק צמרת.

לשם, כאן גרים בכיף?
“לא נראה לי שזה בכלל מעניין מישהו".

> ועוד משהו בקטנה. מיכל הקטנה קנתה בית גדול להשקעה במושבה הגלילית מגדל.

מיכל הקטנה (צילום: רפי דלויה)
מיכל הקטנה (צילום: רפי דלויה)