הזוגיות בין כוכבי "חתונה ממבט ראשון", שי יעקובוביץ והדס שוורץ לא רווה נחת ובמקום רומן סוער הם הפכו במהרה לזוג ידידים, שומרי מגע, ללא משיכה פיזית לפחות מצידה של הדס שהייתה מספיק כנה להודות בפני שי שהיא לא נמשכת אליו. בפרק ששודר אמש שאל יעקובוביץ את שוורץ מה יקרה אם תהיה מיטה אחת בסוף שבוע מפגש הזוגות ושוורץ הגיבה תגובה פוגענית כשענתה "אשתה קצת יין ואירדם טוב טוב", מה שגרם לחלק מהצופים לצאת נגדה בתגובות גזעניות ופוגעניות בפרופיל של יעקובוביץ.

"חבל שנתת לאתיופית להתנהג אליך ככה להשפיל אותך, אומרת דיאטת מגע כי היא לא נמשכת, את לא נמשכת? את נראית כמו קוף שברח מהג'ונגל, למה לא ברחת? מילא הייתה בר רפאלי הכי קרוב שתהיה זה חיית בר" כתב אחד הגולשים ויעקובוביץ המשיך באותו קו ג'נטלמני כמו בתוכנית ומיד יצא להגנתה של הדס שהיא אגב לא מאתיופיה, אלא אבא שלה במקור מאפריקה והגיב בחומרה.

שי יעקובוביץ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שי יעקובוביץ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"לא יכול להישאר אדיש לתגובה המזעזעת הזאת, קוראים לה הדס, וזה בסדר אם היא לא לטעמך, לדעתי כמה שהיא יפה מבחוץ היא עוד יותר יפה מבפנים, יש לה לב הכי טהור בעולם ואני הראשון לצאת נגד מי שיכתוב משהו נגד הנשמה הטובה שלה. מתי כבר נפסיק לקטלג אנשים בתוויות לפי צבע עור מוצא? מוכן לעשות דיאטת מגע עוד אלף שנה עם נשמה טהורה כמו הדס" יעקוקביץ אף פנה לכל עוקביו והוסיף את הדברים הבאים "יש אנשים עם רגשות מאחורי הפרצופים בטלוויזיה ובבקשה תכבדו אותם, ואם לשנייה תגובה כזאת נראית לכם חצי בסדר,  זה הזמן להוריד ממני עוקב".