בשורות מרגשות למאיה ורטהיימר. בעוד שבעלה כבר התחיל להתמקם בלוקיישן החדש שלהם, השחקנית הקופצנית נבחרה לתפקיד הנחייה ראשון בחייה ובמקום לארוז את חייה ולטוס לעבר הבית החדש שלה בניו יורק יחד עם בעלה אסף זמיר, היא תישאר בינתיים בישראל לטובת הנחיית העונה החדשה של ריאלטי השידוכים של רשת 13 "אהבה חדשה".

ורטהיימר נכנסת לנעליה של לירון ויצמן שהנחתה את העונה הקודמת והחליטה להוריד הילוך בעבודה בעקבות פציעה אורתופדית ממנה היא סובלת. בפוסט שפרסמה ורטהיימר בשעות האחרונות ברשתות, היא הכריזה על התפקיד החדש והסבירה על החלטה להישאר בארץ בעוד בעלה ימשיך את עבודתו בניו יורק ואף זכתה לפרגון גדול מלא אחרת לירון ויצמן עצמה שהגיבה לה "את תהיי משולמת".

"יש הרבה מתחים וחיכוכים": מאיה ורטהיימר חושפת את החששות לפני המעבר עם אסף זמיר - לחצו כאן

מאיה ורטהיימר, אסך זמיר ובתם אסיה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מאיה ורטהיימר, אסך זמיר ובתם אסיה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"הרגע הזה שאת קופצת למים. הבטן מתהפכת מהתרגשות ומבינה שהגיע הרגע להיות אמיצה ולקחת את המשוכות על האושר שלך" כתבה ורטהיימר, "פחדתי להתקשר לאסף לספר לו שדווקא עכשיו שאנחנו עוברים לניו יורק אני מקבלת את האופציה להגשים חלום ולהיות מנחה של אהבה חדשה. אני? אני, כן זה נשמע כמו חלום... אסף על הקו 'בואי נעבור לפייס טיים זה חשוב' ומספרת לו ללא נשימה. הוא מסתכל עליי מהצד השני של העולם, 'אני גאה בך', יורדות לי דמעות, אני יודעת שאנחנו נעבור את זה ובעוד כמה שנים נספר לאסיה את הסיפור על איך אמא ואבא עשו הכל כדי להגשים את החלומות שלהם ונשארו משפחה אוהבת ויחד. אז אני פה ממשיכה לקחת אחריות על האושר שלי, אני הולכת להנחות את אהבה חדשה להיכנס לנעליים של לירון ויצמן האגדית".

חבולה על הרצפה: מאיה ורטהיימר נפגעה בתאונת דרכים - לחצו כאן

מאיה ורטהיימר (צילום: רפי דלויה HOT)
מאיה ורטהיימר (צילום: רפי דלויה HOT)