כתב אישום בגין עבירות מס לכאורה במיליוני שקלים הוגש נגד יניב אדם, אביו ומנהל עסקיו של זמר שאולי שמעתם עליו פעם, עומר אדם.
פרקליטיו של יניב אדם, עורכי הדין מיכל רוזן עוזר, משה מזרחי ואלדד נח, מסרו: "לאחר שנים ארוכות הוסכם כי ניתן לייחס ליניב אדם מעשה רשלנות מיסויי ברף הנמוך ביותר. הסכמתו של אדם להסכם מבטאת לקיחת אחריות על אירוע מלפני 14 שנים ורצונו לשים את האירוע מאחוריו".

>האחים יורם, משה ויגאל כדורי, עם ניצב בדימוס יאיר יצחקי ערכו השקה דינמית וחווייתית בת יומיים של פעילות מותג הרכב החשמלי Skywell בישראל, עם רכב הפנאי מנהלים ET5 Long Range 72. ההשקה כללה ארוחת צהריים במסעדת "הבוקרים" במרום גולן, אירוח ב"מלון הסקוטי" בטבריה וסדנת וויסקי.

 מעוז אלמגור, יאיר יצחקי, משה ויורם כדורי (צילום: תומר פדר)
מעוז אלמגור, יאיר יצחקי, משה ויורם כדורי (צילום: תומר פדר)

>ליאורה, חובבת המוזיקה הקלאסית, ממליצה על פסטיבל הפסנתרים התשיעי בתיאטרון ירושלים, שיוקדש השנה למלחין וולפגנג אמדאוס מוצרט לציון 230 שנים לפטירתו. בפסטיבל, בניהולו האומנותי של פרופ' מיכאל וולפה, שיתקיים בשבוע הבא במשך ארבעה ימים רצופים, יופיעו, בין השאר, התזמורת הסימפונית ירושלים, תזמורת ירושלים מזרח ומערב, הקאמרטה הישראלית ירושלים, התזמורת הקאמרית הישראלית, ניזאר אלכאטר, גיא מינטוס, בתיה שטיינבוק, אוקסנה יבלונסקה, תומר לב, אורית וולף ואומנים נוספים מצמרת הנגנים הקלאסיים בישראל.