כנס העיתונות באילת, במלון "הרודס", השבוע. הבמה הייתה מוכנה, ערד ניר כבר החזיק את המיקרופון, ורק שאלה אחת ריחפה באוויר - איפה איש הטלוויזיה שרון גל. אחרי דקות ארוכות הבינו כולם שגל פשוט הבריז מהפאנל בהשתתפותו ולא ממש טרח לעדכן. בני ביטון, ראש עיריית דימונה, נקרא מהקהל למלא את מקומו של גל על תקן הימני. גל גם הפסיד מחמאה מאבי וייס, מנכ"ל חדשות 12 המתחרה, שהיה בין חברי הפאנל שפרגן ואמר שהוא מאזין למונולוג בתוכנית של גל מפעם לפעם. גל בחר לא להגיב.

שרון גל (צילום: מאיר כהן)
שרון גל (צילום: מאיר כהן)

ועוד קצת כנס עיתונות: הנשיא יצחק הרצוג עומד להיכנס, יוסי בר–מוחא עומד על הבמה וצועק במיקרופון "מנחם הורוביץ, תשב! תשב כבר! הנשיא לא ייכנס עד שתשב. שאול יהלום, מה איתך? תשב, אל תדאג, יראו אותך כמו שניים. חברים, מה יהיה איתכם? מה זה גן ילדים? מנחם, תשב כבר!".

וגם: הפאנל שהנחתה רינה מצליח במלון "הרודס" כבר הסתיים, אבל נותר לה עוד זמן למלא. אז מה עושים? היא זיהתה את אפי נצר, העלתה אותו לבמה והפקידה בידיו את המיקרופון לטובת שירה בציבור שסחפה את הקהל.

רינה מצליח (צילום: רפי דלויה)
רינה מצליח (צילום: רפי דלויה)

>ראש עיריית אתונה, קוסטאס באקויאניס, הגיע לפתיחת המלון החמישי בעיר של קבוצת מלונות בראון, "לייטהאוס אתונה", ואמר בנאומו לליאון אביגד, מבעלי הקבוצה: "אנחנו גאים לקרוא לכם אתונאים".

>שר התרבות חילי טרופר ביקר במוזיאון ינקו–דאדא בעין הוד בתצוגת הקבע המוקדשת למרסל ינקו וקיבל הסברים על רוח הדאדא, הקמת הכפר ומורשתו של האומן. כמו כן ביקר השר במקבץ התערוכות "שחור לבן", הכולל שש תערוכות, ונפגש עם האומנית לימור צרור בחלל המיצב "עליזה".

>במסגרת העלאת המודעות לסרטן השד, מותג הדרמו־קוסמטיקה לה רוש פוזה ממשיך במסורת ותומך בחולים אונקולוגיים. המותג קיים במהלך הסופ"ש אירוע לנשים עם מלכת היופי לשעבר מירית גרינברג, שחלתה והחלימה וממשיכה לזעוק במסירות "לכו להיבדק".