כוחות הצלה בקהל באסון בפסטיבל אסטרוורלד, טקסס (צילום: רויטרס)

סוף שבוע עצוב במיוחד עבר על הראפר טראוויס סקוט והקהל של פסטיבל המוזיקה אסטרוורלד (ASTROWORLD) ביוסטון, טקסס ובני משפחותיהם. לפחות שמונה בני אדם נהרגו ומאות נפצעו באירוע רמיסה שהתרחש אתמול במהלך ליל הפתיחה של הפסטיבל. הטרגדיה התרחשה במהלך הופעה של הראפר, תוך שבת הזוג שלו קיילי ג'נר שנמצאת בהריון מתקדם ובתם הבכורה המשותפת סטורמי היו בקהל.

על פי הדיווחים סקוט עצר מספר פעמים במהלך הופעתו בת 75 הדקות, כאשר הבחין במעריצים במצוקה ליד קדמת הבמה, הוא ביקש מהמאבטחים לוודא שהם בסדר ולעזור להם לצאת מהקהל אך זה לא עזר. בסרטון שהעלה בשעות האחרונות לרשתות החברתיות הוא נראה מותש ושבור, ופונה לכל עוקבים ומספר להם על תחושותיו לאחר האסון הנורא. 

View this post on Instagram

A post shared by @cinemabamaa

"אני רוצה לשלוח תנחומים לנהרגים, אנחנו פועלים במרץ כדי לאתר את משפחות הנפגעים על מנת לסייע להם בזמנים הקשים האלה. המעריצים שלי הכי חשובים לי בעולם ואני רק רוצה להשאיר אותם בחוויה חיובית, וכל הזמן ניסיתי לעצור או לתת להם את העזרה שהם צריכים, בכל מקרה אנחנו עכשיו מנסים לחקור את האירוע ולמה הוא קרה יחד עם המשטרה ומכבי האש, אם יש לכם מידע כלשהו שיכול לעזור נא צרו קשר עם הרשויות. בבקשה תמשיכו עם התפילות. אני הרוס, אני בחיים לא הייתי מאמין שמשהו כזה יכול לקרות. אעשה כל מה שאני יכול כדי לשמור אותכם מעודכנים על כל מה שמרחש. אוהב אותכם".

גם קיילי ג'נר העלתה לחשבון האינסטגרם שלה התייחסות וכתבה :"טראוויס ואני שבורים והרוסים. המחשבות שלי והתפילות עם כל מי שאיבדו את חייהם, נפצעו או הושפעו בדרך כלשהי מהאירוים אתמול. וגם עבור טראוויס, אני יודעת כמה המעריצים שלו חשובים לו. אני רוצה להבהיר שלא היינו מודעים להרוגים ולפצועים עד שזה פורסם בחדשות. כמובן שלא היינו ממשיכים לצלם או להופיע. אני שולחת תנחומים עמוקים לכל המשפחות בזמן הקשה הזה ואתפלל לרפואת כל מי שנפגע".

קיילי ג'נר, טראוויס סקוט (צילום: רויטרס)
קיילי ג'נר, טראוויס סקוט (צילום: רויטרס)