פרשת גל אוחובסקי ממשיכה להכות הדים בתקשורת בימים אלה. לצד ההאשמות הקשות נגדו שהולכות ונערמות, הזמרת דנה אינטרנשיונל התייחסה לפני מספר ימים לפרשה וכתבה: "סותמים לה את הפה כבר שלושים שנה" והוסיפה כי הוטרדה על ידי אדם מפורסם ובעל כח והיא מצטערת כי שתקה. אלא שדקות אחרי ששיתפה את הפוסט מחקה אותו.

אמש החליטה אינטרנשיונל בכל זאת לא לוותר וחשפה תכתובות בינה לבין העיתונאי ובכיר הקהילה גל אוחובסקי במהלכה היא דורשת ממנו התנצלות ומאשימה אותו בין היתר בגזענות. "איתי לא היית קשוב ורגיש, היית מגעיל תרתי משמע, עכשיו כבר לא יוכלו לומר נקמנית אלא עדת אופי ממקור ראשון לצד המכוער. אני רציתי לסיים בשקט ובכבוד כהרגלי, אתה זה שלא הסכים. האיש הקשוב והרחמן לא היה מסוגל לומר שלוש מילים". כתבה הזמרת לצד ההתכתבויות שפירסמה דנה: "שבת שלום, יש סיכוי שנפתור העניין בינינו בצורה יפה ושקטה?" 

דנה אינטרנשיונל על פרשת גל אוחובסקי: "מכבשי לחצים סותמים לי הפה כבר שלושים שנה" - לחצו כאן

דנה אינטרנשיונל, גל אוחובסקי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דנה אינטרנשיונל, גל אוחובסקי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"שבת שלום גם לך כן. על מה חשבת?" השיב אוחובסקי. דנה "רק שלוש מילים". דנה: "ומזה את מתחמקת כמו שפנפנה ומרמה אותי כאילו את לא אחראית. שום מתקפה, את מלגלגת לך כהרגלך אבל הפעם אני לא אוותר לך . הפעם אשיב לך כגמולך בשם כולם. את גזענית מתנשאת שלא מצליחה להחביא או אפילו מנסה במחשבה שאנחנו טיפשים, מהפכה מזרחית ? תתביישי לך, קארמה איז א ביצ' אז אני מצחקקת ועושה נקסט, להתראות אהובה" "חחח תודה מותק" השיב אוחובסקי.

רגע אחרי שפירסמה אמש את ההתכתבויות היה חשוב לאינטרנשיונל להבהיר הבוקר (ראשון) כי אינה יודעת על התנהגות מינית של העיתונאי וכך כתבה: "איני יודעת מאומה על התנהלות מינית כזאת או אחרת של אוחובסקי ומעולם לא הגיעו לאוזניי שמועות בנושא. העימות שלי איתו הוא אישי עסקי על התנהגות לקקנית לפני צילום ולגלגנות וזלזול בכבודי, כשהגעתי לצילומים שאני עושה טובה ולעג לאחר שהחומר כבר אצלו. איזה לעג? של שקרן במקרה הטוב או איבוד זכרון סלקטיבי מצידו. גל ואני מעולם לא היינו חברים, והפעם הראשונה שצילצלתי אללו הייתה בנושא העוול שאני טוענת שנגרם לי. ב-1995 הכרנו וב-2019 הגיעו מים עד נפש. התוכן מעיד רק על מה שאני חוויתי ושום דבר מעבר לזה".

דנה אינטרנשיונל (צילום: איתן טל)
דנה אינטרנשיונל (צילום: איתן טל)