רק אתמול (ראשון) קראתם ב-TMI על ראיון שנערך עם הראפר קניה ווסט או בשמו החדש "יה", בו כינה את קים קרדשיאן "אשתו", למרות שהיא סיפרה בראיון ב-SNL כי הם התגרשו. עוד הוסיף והפתיע כשאמר: "הפקת התוכנית אילצה את אשתי להגיד 'התגרשתי ממנו' כדי לשחרר את זה, אני מעולם לא ראיתי את המסמכים, אנחנו כלל לא גרושים".

ווסט הפיח תקווה במעריציהם של השניים כשהוסיף ואמר: "זה לא בדיחה עבורי. הילדים שלנו רוצים שההורים שלהם יהיו יחד. אני רוצה שנהיה יחד". לפני שאתם ממהרים לפתוח את השמפניות לכבוד הקאמבק של השניים, נספר לכם שבזמן ששמועות מתהדקות בנוגע לקשר רומנטי של קרדשיאן ומנחה SNL פיט דיווידסון, איתו התנשקה במהלך מערכון בו הופיעו יחד בתכנית - גם מצידו של הראפר יש שמועות לזוגיות מתחת לראדר.

"אני רוצה שנחזור, מעולם לא ראיתי מסמכי גירושים": האם יש סיכוי לקאמבק בין קים קרדשיאן לקניה ווסט? - לחצו כאן. 

קים קרדשיאן, פיט דיווידסון (צילום: צילום מסך)
קים קרדשיאן, פיט דיווידסון (צילום: צילום מסך)

מקורות סיפרו למגזין PAGE SIX כי למרות הראיון של ווסט, הוא יוצא כבר תקופה עם דוגמנית בשם וינטריה בת ה-22. כדי לחזק את השמועות על זוגיות של השניים, הם במהלך נצפו יחד בסוף השבוע האחרון כשהם נהנים מצפייה במשחק כדורסל.  זה הרומן השני של ווסט מאז הגישה קרדשיאן בקשת גירושים בפברואר האחרון, כשיצא לתקופה קצרה עם דוגמנית העל אירינה שייק.

עוד מוסיפים מקורבים כי במשפחת קרדשיאן מודאגים בנוגע לווסט ומפחדים מתגובתו על היחסים שמתחממים בין קרדשיאן לדיווידסון. "כולם במשפחה מודאגים לגבי איך קניה יגיב לכך שקים מבלה כל כך הרבה זמן עם פיט", אמר מקור אחד. "קניה אמר לאחרונה שהוא עדיין רוצה להיות איתה, אז הוא לא יכול לקחת את זה טוב".

View this post on Instagram

A post shared by Shane Zisk (@nonstopbucket)