בשורות טובות הביצה מתרחבת! שלחו המון ברכות ואיחולים לזוכה העונה השניה של "האח הגדול VIP" ב"רשת" אסף גורן שבעוד כמה חודשים יהפוך לאבא! הרקדן המחונן, שלפני שכבש לכם את המסך 24/7 התגורר שנים רבות בלוס אנג'לס ואף כיכב בקליפ של בריטני ספירס עומד להיות אבא בפעם הראשונה.

גורן, מנהל בשנה וחצי האחרונות הרחק מאור הזרקורים זוגיות יציבה עם גברת מיוחסת לא פחות, מעיין רודיך, זמרת וכותבת מוכשרת, שהיא בתם של לאה לופטין והמפיק המוזיקלי אריק רודיך ז"ל. השניים אמנם נמנעים מלהעלות עדכונים שוטפים ממערכת היחסים שלהם אבל הודעה כזו מרגשת הם היו חייבים לשתף עם כל העוקבים והעוקבות.

החיים החדשים והמפתיעים של כוכב "האח הגדול" אסף גורן - לחצו כאן

מעיין רודיך, אסף גורן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מעיין רודיך, אסף גורן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"רוב הזמן חשוב לנו להשאיר את מערכת היחסים שלנו פרטית, אבל כמו שליוויתם אותנו ברגעים מרגשים בעבר, גם את זה אנחנו בוחרים לחלוק עכשיו אתכם: אנחנו עומדים להיות הורים". אז ממש בעוד מספר חודשים יבקרו השניים בחדר לידה ויפכו למשפחה של ממש. 

אמנם אולי נדמה לכם שגורן קצת נעלם מהרדאר בתקופה האחרונה, אבל הוא בעצם היה עסוק בפיתוח הקריירה שלו מעבר לים. גורן שהה עד לאחרונה בארצות הברית בתקופת הקורונה לטובת השתתפות בריאלטי בינלאומי, אך ברגע האחרון הוא ביטל את מועמדותו כשהבין כי הצילומים ייערכו על מועדי החגים ראש השנה ויום כיפור.  גורן לא נח על שמריו ובשקט בשקט עבד על שיתוף פעולה עם סנסציית הפופ הבריטית בוי ג'ורג'.

אסף גורן (צילום: דור ערבה)
אסף גורן (צילום: דור ערבה)