צביקה הדר ומשפחתו סגרו כמה לילות ב"לאונרדו פלאזה" טבריה. ולא, לא רק לפלז׳ר. אשתו ליאת, הידועה בכינויה "לאתי", תתחרה בתחרות איירון מן היוקרתית שתתקיים בפעם הראשונה בארץ, וזו סיבה מספיק טובה לכל המשפחה להגיע לעודד.

צביקה, שוקל להצטרף?
“אני מתמיד בלהיות מעודדת. מכין שלטים, רץ מנקודה לנקודה כדי לצעוק ולעודד. תאמיני לי שזה לא פחות קשה. השנה, מאחר שזו הפעם הראשונה שהתחרות תתקיים בארץ, זו הזדמנות מצוינת שכולנו נגיע לעבוד בזה ולהתגאות בה כשתגיע לקו הסיום״.

צביקה הדר, ליאת הדר (צילום: אור גפן)
צביקה הדר, ליאת הדר (צילום: אור גפן)

> במוצאי שבת האחרונה נפתחה תערוכתו החדשה של האמן הישראלי הבינלאומי, יגאל עוזרי ״אמריקנה״ , בגלריה זימאק לאומנות עכשווית. באירוע החגיגי נכחו אורחים רבים  ביניהם אביגדור קהלני, רוני סומק , עינת שרוף ועוד.

אביגדור קהלני, יגאל עוזרי (צילום: דיויד וקשטיין)
אביגדור קהלני, יגאל עוזרי (צילום: דיויד וקשטיין)

>עונת הנדידה היא תמיד תקופה מרגשת במרכז הבינלאומי לצפרות ולמחקר (IBRC) באילת. אבל השבוע זכו הציפורים והמבקרים במקום לביקור מלכותי במיוחד של מיס יוניברס לשעבר, אנדריאה מסה ממקסיקו, שבאה לבקר בארץ לקראת תחרות מיס יוניברס שתיערך בחודש הבא באילת. מי שהדריך אותה היה נועם וייס, מנהל פארק הצפרות, שגם ניסה ללמד אותה את סודות שפת הציפורים. החברה הממשלתית לתיירות השלימה לאחרונה את שדרוג פארק הציפורים  בהיקף של 9 מיליון שקלים בתמיכת הקק"ל, ועיריית אילת. המבקרת המלכותית לא הסתירה את התפעלותה מהציפורים הנדירות והמקום האטרקטיבי.

אנדריאה מסה  (צילום: איילת וייס)
אנדריאה מסה (צילום: איילת וייס)

>רק ברק סרי, כיום יועץ אסטרטגי בכיר ולשעבר יועצם של שרים בכירים, יכול להביא לאחדות כזו. אהוד ברק, אריה דרעי, יואב גלנט, ישראל כץ, איציק כהן, גולן יוכפז, יוסי ורשבסקי, האלוף (במיל׳) איתן דנגוט, ישראל בכר ועוד, הדרימו לאשדוד לבריתו של בארי, בנם של רון ואורליה סרי, ונכדו השני של סרי. הסבא רבא, אבינועם סרי, סגן ראש העיר המיתולוגי של אשדוד, הסתובב חנוק מהתרגשות מממשיך השושלת המפוארת. המוהל היה דוד בן מנחם, שמל גם את האב רון. הברית נערכה באולמי "אהובת הספן", ואכן אהבה רבה נשפכה שם, מכל קצוות הקשת הפוליטית.

ארבעה דורות. מימין: רון, ברק ואבינועם. למטה: בארי (צילום: באדיבות המשפחה)
ארבעה דורות. מימין: רון, ברק ואבינועם. למטה: בארי (צילום: באדיבות המשפחה)

> בשבת האחרונה התקיים בפאי גארדן באחד העם בתל אביב ה"לאב באזזר!!", אירוע שמפיק מעצב־העל אלון ליבנה יחד עם שותפו, איש חיי הלילה נדב קין. כיאה לליבנה, קוד הלבוש הלבן והגלאם היו הנושא העיקרי של הערב. ניצח על האירוע במומחיות: דודי אפריאט. 

אלון ליבנה ונדב קיין  (צילום: יח''צ)
אלון ליבנה ונדב קיין (צילום: יח''צ)

> לפני כחצי שנה נערך “מופע פרידה" של התזמורת הקאמרית הקיבוצית נתניה, בהיכל התרבות בעיר. 22 הנגנים יכולים לנשום לרווחה לאחר האיחוד עם התזמורת הסימפונית ירושלים, שהציל את מטה לחמם. האיחוד נעשה ביוזמת הנהלות שתי התזמורות, מנכ"ל הסימפונית, עופר אמסלם, משרדי התרבות, האוצר ועיריית ירושלים. מופע הבכורה של האיחוד ייערך ביום חמישי הקרוב בהיכל התרבות בנתניה, ושלא במפתיע הוא ייקרא: “הסדרה הקיבוצית - הנס".

עופר אמסלם (צילום: יח''צ)
עופר אמסלם (צילום: יח''צ)

> בשישי האחרון ערכה חברת המזרח, יבואנית רכבי היוקרה לנדרובר ויגואר, אירוע חגיגי לרגל פתיחת תערוכת “המצעד" של האומן עידו מרקוס, אשר הציג עשרות יצירות בדימוי האייקוני של החייל הבריטי. המנכ"לית גלית עיני נתנה כבוד לאורח הכבוד ג'ים פריסט, הנספח הצבאי של שגרירות אנגליה בישראל, שהגיע לאירוע לבוש במדי הממלכה.

> אנריקו מסיאס הופיע בבנייני האומה בירושלים לעיני 3,000 איש, וצירף אליו לביצוע שניים משיריו את ואלרי חמאתי, הזוכה במקום השני בתוכנית “הכוכב הבא".

ואלרי חמאתי ואנריקו מסיאס בהופעה (צילום: באדיבות בנייני האומה ירושלים)
ואלרי חמאתי ואנריקו מסיאס בהופעה (צילום: באדיבות בנייני האומה ירושלים)

> שירי מימון נבחרה להיות הקול מאחורי דמות החסידה שמייצגת את “לאומית שירותי בריאות".

שירי מימון (צילום: אוהד רומנו)
שירי מימון (צילום: אוהד רומנו)