תודו שחיכיתם לזה בסתר ליבכם, אחרי ארבע הצעות נישואים - אחת מהן סוף סוף הבשילה לנישואים וכוכבת הריאליטי ויורשת המיליארדים פריס הילטון אישה נשואה! אחרי לא מעט הצהרות על תוכניות החתונה המוגזמות, שתודעו בין היתר לתוכנית ריאליטי (איך לא) ברשת בשם "פריס מאוהבת", כמעט כולן התקיימו וזה היה אחד האירועים שייזכרו בדפי ההיסטוריה. לא חשבתם אחרת נכון?

יורשת העצר של משפחת הילטון בת ה-40 נשבעה אמונים ליזם, הדי ג'יי וכוכב הריאליטי קרטר רום בטקס באחוזה מפוארת בבל אייר ששייכת לסבה המנוח אהרון, השווה על פי הערכות למעלה מ-60 מיליון דולרים. אבל לא חשבתם שאירוע החתונה של כוכבת קלטת הסקס יסתיים באחר צהריים אחד נכון? אירועי החתונה התפרסו על פני שלושה ימים של חגיגות ושמלות כלה. 

פריס הילטון שוב מאורסת: זמן להשוות בין כל טבעות האירוסין שאי פעם קיבלה - לחצו כאן

בגיל 40: האם פריס הילטון בהריון ראשון? - לחצו כאן

View this post on Instagram

A post shared by Lina Akian (@lina_akian)

View this post on Instagram

A post shared by Paris Hilton (@parishilton)

View this post on Instagram

A post shared by Galia Lahav (@galialahav)

הטקס הראשון שנערך בחמישי בבל אייר הביא אליו הרבה חברות מפורסמות כגון החברה הטובה קים קרדשיאן, ניקול ריצ'י, אשלי בנסון ואמה רוברטס ואילו בזמן שהכלה החליפה לא פחות מארבע שמלות שונות, האורחים - והאורחות במיוחד התבקשו להגיע בשמלות נשף שחורות. השמלה הראשונה והשלישית של הילטון עוצבה על ידי אוסקר דה לה רנטה, השניה של גליה להב המקומית שלנו, והרביעית של פמלה רולנד. ביום שישי נערך קרנבל מטורף במזח סנטה מוניקה במסיבת ניאון וריקודים בו לקחה חלק גם דמי לובטו והישראלית עומר נודלמן. בשבת, רגע לפני החזרה לשגרה נערך עוד נשף ריקודים בסגנון מהודר של חליפה ועניבה. 

View this post on Instagram

A post shared by Mary (@daddydemidl)