ניקול ראידמן שמתפארת בגוף מחוטב ומשתפת לאחרונה ברשתות החברתיות תמונות רבות שלה בבקיני חושפת כי בעבר היא שנאה את הגוף שלה אך כיום היא מרוצה ממש שיש. בפוסט שהעלתה בסוף השבוע באינסטגרם שלה, שיתפה תמונה בבקיני קטנטן שלטעמה עוברת את הגבולות של עצמה.

מסתירה עם ארנק קטנטן: ניקול ראדימן מצטלמת בעירום מלא - לחצו כאן

"לא הרגשתי מוכנה לחשוף": ניקול ראידמן יוצאת לדרך חדשה וחושפת הכל - לחצו כאן

וכך כתבה: "אף פעם לא מתלבטת מה לעלות, גם בידיעה שזה יעשה למישהו צרבת. הפעם האמת התלבטתי, זו קצת עוברת את הגבולות של עצמי. אם נשים בצד את התגובות שיגיעו כמו 'את אמא, תתביישי לך', אני אמא לשתיים בת 35, לא בדיוק מלכת הכושר, גם התזונה שלי בנויה בעיקר על ג'אנק פוד. שנים חייתי עם שכבות של איפור וחליפות שמבגרות אותי ושנאתי את הגוף שלי. היום השלמתי עם מי שאני, זה מה יש, והאמת מה שיש זה לא רע. אומנם אני כבר לא 43 קילו כמו פעם, אבל מסתפקת במה שיש ומודה על זה. תלמדו לאהוב את עצמכן, כמו שאתן ושימו ז*ן על מה שאחרים חושבים".

זו לא פעם ראשונה שראידמן משתפת ברשתות החברתיות תמונת חושפניות ואפילו בעירום, לאחרונה שיתפה תמונה שכל מה שמסתיר את איבריה האינטימיים זה תיק יוקרה, ואת יום הולדת 35 חגגה בתצלום טופלס בבריכה, אבל חטפה מיד בתגובה ביקורות מהעוקבים שיצאו נגדה שהיא מצטלמת בלי חזייה.