הבוקר (שני) מציין תו פרינס, יורש העצר לבית תבורי-עמר, יום הולדת שלוש. ההורים הנרגשים אורטל עמר ובן אל תבורי שמנהלים כבר שנים מלחמות מתוקשרות, בירכו את בנם לרגל הולדתו ואיחלו לו הורים בריאים ושפויים. עמר קישטה את סלון הבית בבלונים והעירה הבוקר את ילד היום הולדת כשהיא מחופשת לינשופה יחד עם בובות מכוח פיי.ג'י האהובות עליו והעניקה לו במתנה אוטו חשמלי גדול.

במקביל שיתפה פוסט ברשתות החברתיות וכתבה: "בן שלי אהובי הקטן, כבר בן 3 אני אאחל לך הורים שפויים ובריאים שידעו לגדל אותך יחד בלי אגו וריבים, אני אאחל לך מתולתל שלי קטן שתמשיך להיות כוכב קטן שאוהב לרקוד ולשיר זה בדם שלך. אני מבטיחה לתת לך ערכים לאהוב אותך ולהיות שם בשבילך, בכל מה שתבחר בחיים האלה, אהיה העוגן שלך ואמן שאביא לך עוד אחים בקרוב, מזל טוב פרינס שלי".

View this post on Instagram

A post shared by ortalamar (@ortal_amar)

גם בן אל תבורי שיתף פוסט ברשתות החברתיות לבנו בן השלוש וכתב: "ילד שלי, אהבה שלי, אושר שלי, אור שלי האח שרק בשבילו אני חי. לפני שהגעת לעולם החיים היו נראים אחרת, חשוכים. הבאת לי אור לנשמה, אור לחיים, אור בעיניים. מאז ומתמיד חלמתי על משפחה מרווחת המון ילדים לצערי זה לא קרה, אבל קיבלתי אותך כמתנה גדולה בחיי. יום יבוא ויהיו לך אחים אבל אתה תמיד תישאר הבכור. הלוואי והייתה לי דרך להודות על זה שאתה קיים, מאחל לעצמי להמשיך לאהוב אותך בטירוף, לחכות לימים שאיתך לחבק ולנשק ולאכול אותך. אני אוהב אותך ילד שלי, מזל טוב אבא". 

בן אל תבורי, אורטל עמר, תו פרינס (צילום: משה נחומוביץ')
בן אל תבורי, אורטל עמר, תו פרינס (צילום: משה נחומוביץ')