על המסך בצילומי "הישרדות" היא מצליחה לעורר את זעמם של הצופים על התנהגותה, אבל במציאות ובחיים האמיתיים היא עוזרת ללא מעט נשים נזקקות. ג'קי אזולאי אולי לא עוברת לצופי "הישרדות VIP" בגרון אבל נראה שאחרי שתקראו את הידיעה הבאה, ייתכן שתחשבו אחרת.

בימים אלה מובילה השורדת מימון המונים לנשים נפגעות אלימות שהפכו לנזקקות. אזולאי מובילה את המבצע עם עמותת "חסדי נעמי" והסיבה שהיא חברה דווקא לעמותה זו, כי בילדותה היא נעזרה בהם במקרה האישי והמשפחתי שלה.

ג'קי אזולאי, הישרדות (צילום: צילום מסך רשת 13)
ג'קי אזולאי, הישרדות (צילום: צילום מסך רשת 13)

אזולאי חושפת לראשונה זיכרונות אישיים שלה ושל משפחתה, שהייתה זקוקה לתמיכה של סלי מזון אחרי שאב המשפחה הלך לעולמו ואמה של אזולאי נותרה לגדל לבדה 14 ילדים תחת נטל כלכלי כבד. "היי לכם כאן ג'קי אזולאי, אני בטוחה שאתם מכירים אותי מהטלוויזיה וידועים עליי מלא דברים. מה שאתם לא יודעים שגם אני הייתי מגיעה ל'חסדי נעמי' כנערה ומבקשת סלי מזון בשביל המשפחה שלי. רגע לפני יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים, החלטתי לקחת חלק בקמפיין גיוס המונים עבור נשים שנפלו למעגל העוני".

"חוסר כלכלי יכול להביא אותך למקומות מאוד נמוכים. זה כמו חיה, שאין לה - היא טורפת. כשאתם מביאים לילדים את הדברים האלה, זה יכול לגרום להם לא לצאת ולחפש את האוכל בחוץ", אמרה אזולאי והוסיפה: "זה שלא היה לי חוסר של רעב או חסר משהו, לכי תדעי, אולי זה מה שגרם לו לא להתדרדר למעגל של פשע ולהיות איפה שאני היום".